Lukijat

perjantai 29. tammikuuta 2016

Oivalluksia

Tavattiin siis eilen Käänteisvertaismiehen kanssa. Sain niiltä muutamalta hienot silmienpyöritykset, joille mainitsin että tapaan miehen ensimmäistä kertaa kotonani. Työkaveri tehosti silmien pyöritystä myös ponnekkaalla "voi vittu sun kanssas taas"-lausahduksella.

Oli aika mielenkiintoinen ja oivaltava ilta. Tai siis teorian tasolla ainakin oivalsin vaikka mitä, enää tarvitsisi pystyä viemään oivalluksia käytäntöön asti. Tuli myöskin ratkaistua se, miksi mulla on aina niin kiire löytää uusi suhde. Sehän selittyy evoluutiolla tietenkin! Koska mulla on aivan järjettömän hyvät geenit niin luonto ohjaisi mua lisääntymään ja levittämään tätä mahtava geeniperimää mahdollisimman laajalle. Onneksi olen kuitenkin sen verran järkevä, että olen huolehtinut ehkäisystä niin varsinainen lisääntyminen ei pääse onneksi tapahtumaan, mutta silti alkukantaiset vaistot mua selkeästi ohjaa parinmuodostuksessa. No, vitsi vitsinä.

Mä olen miettinyt että lähtisin jonnekin lomalle. Yksin siis kun ei mulla ole ketään jonka kanssa lähteä. Talviloma on vielä päättämättä, jos vaikka silloin sitten. Tai sitten ei. Mutta kypsyttelen ajatusta kuitenkin nyt vähän aikaa.

Pitäisi keksiä jotain kivaa tekemistä, ei vaan oikein löytynyt semmoisia vaikka kuinka porukalla mietittiin. Ehkä mä lähden baariin viikonloppuna, ehkä en. Ei voi vielä tietää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti