Lukijat

torstai 4. helmikuuta 2016

Tissikuvia

Mulla oli tuossa muutaman viikon semmoinen aika, että meni vähän virtuaalisesti lujaa. Se auttoi työntämään surua pois mielestä ja katsomaan tulevaisuuteen. Nyt kun mä lopetin itseni turmiollisella tavalla viihdyttämisen niin sain surun takaisin. Mä joudun kohtaamaan sen, että tässä sitä nyt ollaan. Yksin. Kyllähän se vaan hitokseen kirpaisee. Nukkumaanmeno on pahin, itku tulee näköjään joka kerta. Saahan sitä kai itkeä, mutta ärsyttäähän se. Autossakin se tulee helposti jos päästää ajatuksen harhailemaan. Ärsyttää.

Kävin treffeillä saadakseni ekat treffit eron jälkeen alta pois. Mies oli semmoinen jonka kanssa en olisi halunnutkaan edes suhdetta. Eipä tainnut sekään haluta mun kanssa, joten hyvin meni. Peli on avattu. Tosin en taida sitä peliä kyllä ihan heti jatkaa. Tiedän että varmaan joitakuita arvosteluttaa, mutta eipä tätä fiilistä oikein muista jos ei satu juuri elämään  sitä. Jokainen selviää tavallaan.

Piristääkseni itseäni tilasin muutaman uudet alerintsikat Marlies Dekkersiltä. Ihanat ja piristävät :)



Heh, pakko oli laittaa provosoiva otsikko :D

Määmatkakohteeksi on valikoitumassa Kroatia. Yhden hotellinkin  (peruutusoikeudella) olen jo varannut :). Meinasin matkailla muutamalla eri saarella Splitin lisäksi. Jos Kroatiassa matkanneita on linjoilla niin saa antaa suosituksia ja vinkkejä!

12 kommenttia:

  1. Oikeesti, mitä ihmeen väliä on sillä miltä tissiliivit näyttää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle ainakin tulee hyvä mieli kauniista vaatteista, oli ne sitten alla tai päällä. Mitä väliä on sillä miltä vaatteet ylipäätään näyttää? :D

      Poista
  2. Oi, sehän vaikuttaa naisen koko ryhtiin ja asenteeseen, kun tietää että on hienot alusvaatteet! Kauniit asiat piristää mieltä, sitä paitsi.

    Ja Kroatiahan on jo ihan etelää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Se piristys pitää ottaa sieltä mistä se on mahdollista :)

      Poista
  3. Mä petyin kun ei ollukkaan tissejä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen että sä oot nähny mun tissit :D *reps*

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Hyvä sä!! Way to go girl. Mäkin tarviin uudet rintsikat x2. Kun ei ollu miestä vuoteen, nykyiset on vanhoja koinsyömiä.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt nainen rintsikkakauppaan! Hopihopi! Because you're worth it!

      Poista
  6. Kuulostaa tutulta tuo virtuaalisesti lujaa meneminen. Been there done that. Ja sen jälkeen tulee vähän sellainen kankkunen, joka muistuttaa siitä yksinäisyydestä. Paska fiilis, johon selvästi rintsikat auttaa erittäin hyvin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, rintsikat auttaa ainakin hetkellisesti :)

      Poista
  7. Kuulostaa tutulta tuo virtuaalisesti lujaa meneminen. Been there done that. Ja sen jälkeen tulee vähän sellainen kankkunen, joka muistuttaa siitä yksinäisyydestä. Paska fiilis, johon selvästi rintsikat auttaa erittäin hyvin!!

    VastaaPoista