Lukijat

torstai 17. maaliskuuta 2016

Ei elämä voi olla yhtä kriisiä

Hymykuopparemppasähkömies on ihana! Se ei huijaa, ei kuseta, ei koita nyhtää mun rahoja. Kävi tänään katsomassa mun kattoa, meinasi että koitetaan kunnostaa, mä jänkkäsin vastaan että se on ihan ruosteessa ja paska, uusiks perkele vaan, kerran se vaan kirpaisee ja että kertoo vaan hinnan niin mietin mistä revin rahat. Sanoi pyytävänsä peltitarjouksia ja palaavansa asiaan.

Äsken puhelin sanoi plim: "Mie sitä kattoa pohdin. Ei kyllä uusita tutkimatta. Miepä käyn katsomassa huomenna miksi vuotaa ja tutkin kunnon. Jos mahdollista niin kunnostetaan ja maali päälle. Se on kuitenkin konesaumakatto ja pitkäikäisen maineessa"

Ai että mie siitä tykkään! Tuo mie-murrekin on niin söpöä. Tää talohan alkaa olemaan hänen luomuksensa pikkuhiljaa niin voisihan se oikeestaan tänne jo muuttaakin. Se vois tajuta edes vähän flirtata mun kanssa.

Pomolle piti sanoa että pitää lähteä aikaisemmin kotiin kun katto vuotaa ja remppamies tulee katsomaan. Pomon ilme oli kauhistunut. Sanoi että otanpa mä rauhallisesti tuon asian. Minä siihen että ei se panikointi tässä nyt enää auta mitään ja että jos jokaista asiaa rupeaa kriiseilemään niin täähän olis yhtä kriisiä koko elämä (niinhän tää kyllä vähän onkin, mutta en näytä sitä kaikille). Myönteli, mutta ei tainnut oikein ymmärtää. Ois pitänyt sanoa että mulla on ollut kuukauden vihreä puutarhaletku kellarista kylppäriin kun kellarikin tulvii, jätin sanomatta ettei reppana mene vallan shokkiin.

Netissä kiertää kaikkia lankkuhaasteita, kyykkäyshaasteita ja ties mitä haasteita niin mäpäs käynnistin itelleni netflix-haasteen. Joka ilta vähintään yks leffa, siinäpä onkin urakointia! Perkele. 

3 kommenttia:

  1. Hyvältä kuulostaa. Tai pahalta, miten sen ottaa ☺
    Ai että mun tykkään tosta remppamiehestä kans!
    Haasteet on hyvästä,oli ne mitä vaan..mulla on se fakebookittomuushaaste itseni kans.

    VastaaPoista
  2. Hahahaa, ihana vastaveto kaikelle urheilulle toi netflix-haaste! :)

    VastaaPoista
  3. Paras haaste, mistä olen kuullut :) ainakin jos kyse on henkilöstä, joka tykkää katsoa leffoja... mulle riittää yksi poirotti päivässä.

    Olishan se hienoa, jos sen katon sais korjattua uusimatta kokonaan! Murto-osalla uuden hinnasta. Ihana remppamies sulla tosiaan.

    VastaaPoista