Lukijat

tiistai 19. huhtikuuta 2016

Kohta reissuun, a p u v a h

Huomenna tähän aikaan olen matkalla. Hitto että jännittää! Joudun  lähtemään aamulla neljän aikoihin kotoa, eli unta on turha yrittää kovin montaa tuntia saada. Sää ei näytä hyvältä, kovin monta sadepäivää 10 päivän ennusteessa. Toivottavasti ei koko aikaa sada. Pilvet ei haittaa kun en saisi muutenkaan auringossa kauheasti olla tuon iholääkkeeni takia.

Muistinko mainita miten paljon mua jännittää??? Mulla oli jotain asiaakin, mutta pää näkyy olevan niin jumissa jännityksestä että se ei tulekaan ulos.

Pitäisi vissiin jättää mun matkasuunnitelma jollekin niin jos mä en palaakaan lomalta ajallaan niin joku voi sitten käynnistää etsintäpartion.

Läppäri lähtee mukaan turvaksi ja jotta voin raportoida ja tehdä matkan päältä suunnitelmia.

APUA APUAAAA!

Hyvä siitä tulee. Joo...

1 kommentti: