Lukijat

lauantai 21. toukokuuta 2016

Äh

Eilen töissä juteltiin viikonloppusuunnitelmista. Mulla ei ollut mitään suunnitelmia. Se tuntui toisaalta ihan mukavaltakin. Ennen työpäivän loppua piippasi puhelin ja Saunamies kutsui mökilleen. Mietin pitkään ja hartaasti. Oli tosi epävarma fiilis siitä että haluanko vai en. Tuli sitten näpyteltyä joku myöntyminen ja ajattelin että miksi en menisi? Pitää elää, pitää tehdä ex tempore-asioita, pitää nauttia. Pikaisen pakkauksen jälkeen ajelin reilun puoli tuntia miehen mökille. Siellä se oli jo kaljaa kittaamassa. Saunottiin ja uitiin koko ilta, talviturkki tuli luovutettua ajoissa tänä kesänä. Hiljaisuutta, luonnon mekkalaa, joutsenen kaakatusta. Se on kyllä niin vanhentunut parissa vuodessa. Naama on väsynyt ja punakka, näkyyhän se naamasta jos joka päivä kaljaa kittaa.

En tajua mikä mua vaivasi silloin pari vuotta sitten kun olin niiiiiin  in lööööv olevinani siihen. Pientä nolotusta aiheutti kyllä kun luin noita vanhoja Saunamies-tekstejä.

http://puolinaisenero.blogspot.fi/2014/01/in-looooov.html

Kai mä olin niin valmis sitten ihastumaan, että kuka tahansa mulle ystävällistä huomiota antanut kelpasi kohteeksi? En mä tiedä enkä ymmärrä enää sen aikaisia ajatuksiani.

Ilta oli semmonen "kädenlämpöinen". Ihan kiva, ei mitään valittamista varsinaisesti, mutta ei mitään suurta riemua ja jee-fiiliksiä. Nätti auringonlasku sentään. On alkanut tuntumaan siltä että hän on alkanut nyt tykästymään minuun. Sitä en kyllä halua. Enää.

Lähdin kotiin niin aikaisin kuin kehtasin. Olo on tyhjä ja alakuloinen. Äh. Erinin Sydäntä särkee-biisi iskee kyllä tällä hetkellä täysiä. Lyriikat löytyy täältä https://www.musixmatch.com/lyrics/Erin-2/Syd%C3%A4nt%C3%A4-s%C3%A4rkee 
Samaan aikaan sydäntä ajoittain särkee ja yritän elää ja nauttia. On haastava yhtälö.Ja joku päivä ajattelen tästä sydänsärystä samoin kuin Tyypistä, Kelailijasta ja Saunamiehestäkin.


8 kommenttia:

  1. Nyt voisit jo arvostaa itseäsi sen verran, että jätät väliin tuollaiset, intuitio sen jo kertoi, lässähtänyt mikä lässähtänyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvostanhan mä itseäni. En mä vastentahtoisesti sinne mennyt :). Ei vain ollut niin kivaa kuin ajattelin.

      Poista
    2. Mä tajuan ton. Joskus sitä vaan ajankuluksi voi mennä vaikkei niin tuntuiskaan. Onkohan sitä siinä kohtaa itsensä kanssa kuosissa, kun on mieluummin itsekseenkuin "ihan kivassa" seurassa. Tätä mietin siis itseni kohdalla..

      Poista
    3. Friend with benefit. Tosin tässä kohtaa se benefit oli mulle enemmänkin se sauna ja järvi... Miehelle sitten joku muu, mutta eipä tuo niin suurta haittaa tuottanut.

      Poista
  2. Musta on ihan omituista lukea vanhoja kirjoituksiani, ihan mitä tahansa (niinku noita kommenttejakin) kun tuntuu, että en enää edes ole se sama ihminen.

    Mutta saahan sitä nyt saunomassa ja uimassa käydä, jos joku kutsuu. Laivat yössä jne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on hauskaa lukea vanhoja juttuja ja ihmetellä sitten että miten sitä onkin ollut niin sekaisin :D. Juu, aion vastedeskin tehdä mitä huvittaa ja mitä mieleen juolahtaa :)

      Poista
  3. Omat fiiliksethän ne kertoo, jos ei tunnu enää niin ei tunnu. Jos tuntuu kaverilta, niin sitten niin. Sääli ei ole syy. Tuntuu kovalta, mutta silti, pidemmällä aikavälillä.

    VastaaPoista