Lukijat

sunnuntai 8. toukokuuta 2016

Markkina-arvo

Mä luulen että olen arvioinut "markkina-arvoni" väärin. Mä en kiinnostu miehistä jotka kiinnostuvat minusta. Tänään mulla piti olla kaksikin ajanvietemahdollisuutta. No, toinen teki oharit koska sisko tuli yökylään (ehheh)  ja toinen kirjoitti mulle "haista vittu". Se nyt vaan on niin, että kukaan ei sano mulle "haista vittu" ja jatka kuin ennenkin. Ei, mulle ei vaan sanota noin.

Olihan mulla yksi alfa-mies, mr sixpack, joka toki jätti kun huomasi olevansa tekemisissä beetanaisen kanssa. Beetanaiselle jos ei käy beeta (tai jopa gamma)mies niin sehän tarkoittaa sitten pitkäaikaista sinkkuutta. 

Mä tiedän miten mua EI kohdella. Olen mielummin tämänkin illan yksin jos vaihtoehdot ovat haistavittumies ja oharimies. Näin on hyvä. Ai niin, yksi kysyi että onko mulla kasvohalvaus kun näytän tältä.

Sallivan lempeästi hyväksyn sen, että minä ja miehet ei vain ole tarkoitettu :). Onneksi Juha Tapio ei sanoisi noin eikä varmasti tekisikään noin, joten kuunnellaan lempeitä säveliä häneltä :)

6 kommenttia:

  1. Hyvä, pidä tuo linja. Turha takertua tyyppeihin, jotka kohtelee huonosti. Hyvä minunkin täällä huudella, kun ei ole substanssia asiassa ollenkaan, mutta käytöstavat pitää kyllä ihmisellä olla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin pidän! Joku raja miten mua voidaan kohdella ja se raja meni tuossa haistavittumiehen kohdalla railakkaasti yli.

      Poista
  2. Vähän tätä liipaten; lehdessä oli linkki tällaseen karttaan
    http://www.vaestoliitto.fi/tilastot/StatPlanet.html
    josta näkee, että Kouvolassa (jossain sielläpäin kai asut) on naimattomia 40-44 -vuotiaita miehiä 972 kappaletta, ja se tekee ikäluokasta 37,3%. Naisia on vaan 636, että hyvät markkinat siellä on - missä siellä, sitä en sitten tiiä. Hauska kartta muutenkin tuo. Naimattomien ikäluokat loppuu 49-vuotiaisiin, mulla olis vuosi ja 5 päivää aikaa olla listalla, jos olisin sillä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missä ne on! Ne on tietty just menossa naimisiin, siks ne on vielä tuolla listalla. Ehkä mun pitää jalkautua pois tästä mökistäni joskus. Mun nirsous on kyllä ongelma

      Poista
    2. No itse asiassa tuli mieleen, että onko joku kehitysvammaisten asuntola tai päihdekuntoutuslaitos tms. ja ketkä kaikki siihen lukuun lasketaan... täällä kun on ainakin noita tuetun asumisen asuntoloita sun muita, joita aina maalle sijoitellaan, ja joissa on paljon miehiä. Että totuus on varmaan toisenlainen, kuin kartta näyttää...

      Poista
  3. Mä taidan olla Alfa ja mies on Beeta. Me mätsätään hyvin :D

    VastaaPoista