Lukijat

sunnuntai 8. toukokuuta 2016

Nautin

Tää on se aika vuodesta kun mä rakastan mun elämää, mun taloa,  mun pihaa. Istun riippumatossa kukkahattu päässä aamukahvilla ja kuuntelen linnunlaulua. Nurmikko on melkein häikäisevän vihreä. Kotifasaani  huutelee. Sepelkyyhky rakentaa tarmokkaasti pesää kuusiaitaan ja raahaa iiisoja oksia nokassaan ja murisee välillä hassusti. Mä niin nautin.  

Illaksi olisi kaksikin  kutsua. Saunamies on luvannut mulle oikein kukkiakin.  Yhdistyksen entinen pj haluaisi jutella. Varmaan siitä miten ihana mä olen ja miten paljon mut haluaisi. Jep jep.  Enpä tiedä, saatan olla ihan vain yksin kotona. Koska mä voin. Ja koska elämä on mun eikä mun tarvitse ketään miellyttää  paitsi itseäni. Vihdoinkin alkaa tuntua taas pikkuhiljaa siltä että olen itse oman elämäni ohjaksissa, eikä mun tarvitse heittelehtiä elämän virtojen riepoteltavana henkisesti. Tilanne on todennäköisesti väliaikainen, mutta nautitaan nyt siitä niin kauan kuin sitä kestää.

2 kommenttia: