Lukijat

sunnuntai 22. toukokuuta 2016

Yllätyspuhelu

Oijjoijjoiii! Tänään saattaa pukata treffejä sen pikkukylän baarissa 2 vuotta sitten tapaamani miehen kanssa. Hän ei ole ilmeisestikään tekstiviestimies, ei whatsappailijamies eikä somemies. Minä taas olen ja tuntuukin tosi oudolta jos miehelle on ok vastata viestiin seuraavana päivänä! Somenaiselle se tarkoittaa helposti sitä että mies ei ole kiinnostunut. Mutta ilmeisesti meitä on erilaisia eikä se aina menekään niin.  Somenaisella meinasi mennä aamukahvit väärään kurkkuun kun puhelin SOI! Siis PUHELUN merkiksi!


Enhän mä puhu luontevasti puhelimessa! Mä whatsappaan luontevasti! No, kyllä mä siitä jotenkin selvisin kuitenkin. Siellä se kuulemma traktorihommissa oli. Traktorihommat on mulle niin tuntemattomia juttuja. Hän kertoi olevansa vähän vanhanaikainen sillä tavalla ettei harrasta nettideittailua. Sanoi että jos hän ei naista saa silmiin katsomalla niin sitten saa olla saamatta. Uuuuuhuuuh, Puoliksen polvet kyllä vetäisi kuvitteellisesti löysiksi pelkästä ajatuksesta! Ihmettelee kuulemma nykyaikaa kun pitäisi viestiinkin vastata aina heti (olikohan mahtanut lukea mun ajatuksia?). Toista se oli kuulemma ennen kun läheteltiin kirjeitä :D. Lankapuhelintakin on kuulemma ikävä :D. Ja mies on kuitenkin mua viitisen vuotta nuorempi...

Lupasi lähettää jotain savumerkkejä kun tietää treffien ajankohdan. Sanoin kyllä että osaan hieman huonosti lukea niitä, mutta teen parhaani. Toivottavasti tuulee oikeaan suuntaan.

Oispahan ihanaa tavata semmoinen miehinen MIES joka silmiin katsomalla hurmaa naisen :). Kunhan ei vaan olisi pelimies.

Jännittää!!!

16 kommenttia:

  1. Se on kyllä totta; puhelin ihan SOI-SOI tosi harvoin. Kilahtelee kyllä, mutta Soittaja on lehtimyyjä tai veikka, ainakin täällä päässä. "Kaikki muut" mesettää, whatsappaa ja snäppää. Oikeastaan vanhanaikaisia viestejäkään ei enää juuri tule.
    Niinkun puhuttiin, kattele hissuksiin ja rauhassa, varo pelimiehiä (juu en ole kyynikko en..) Kun ei sitä kiirettä oikeesti oo mihinkään. Ehkä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Ei juurikaan SOI SOI. Mulle vanhanaikaisia viestejä lähettää Ystävä ja Saunamies, kummallakaan ei ole älypuhelinta vieläkään. Jotenkin kummallista :D. Mä en oikein vielä oo päässyt kiinni tuohon snäppäilyyn, se on jotenkin kauheen vaikeaa :D. Mä oon enemmän whatsappi-tyttö :D. Heh, sain juuri traktorin kuvan whatsappiini :D. Söpöä :D

      Poista
    2. Herran jestas miten monta hymiötä, noloa!

      Poista
    3. Onkohan se tajunnut jotain väärin; MÄ olen se, joka saa kiksit traktoreista, panssukeista ja rekoista. Ja muista isoista koneista. Sano että lähettää mullekin!

      Poista
    4. :D Siinä oli "äijämaailma kohtaa pehmeän kisumaailman"-teema :) Aika söpöä!

      Poista
  2. Heh, täällä toinen somenainen ja nopsa viestittelijä, jolla on vaikeuksia käsittää, että viestiin vastataan parin päivän kuluttua ja ollaan vielä kiinnostuneita. Noi kaksi asiaa eivät mun todellisuudessa kuulu yhteen, mut ehkä se joillakin toimii noinkin. Niillä, jotka eivät elä somessa.

    Mutta perin suloinen ajatus tuo silmiin katsomisella hurmaaminen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun en ole yksin ongelmani kanssa :). Kello on viisi eikä savumerkkejä ole näkynyt. Äh, eipä taida meikäläinen päästä treffeille tänään hurmattavaksi

      Poista
  3. Kuva raktorista! Mikä malli ja merkki? Ja mikä on "panssuke"?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mää ny toisen raktorista kuvaa tänne voi laittaa :). Massey Ferguson on merkki ja malli, tyyppi yms on PUNAINEN.

      Olisko joku panssaroitu vehje?

      Poista
  4. No jos se ei pidä kiirettä viestiin vastaamisen kans, niin ehkei sitten niiden treffienkään? Ja johan sie oot sen tavannu?

    Arvostan sitä, että joku haluaa hoitaa asian vanhanaikaisesti - mikäli se ei johdu älyllisestä laiskuudesta tai saituudesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei näytä pitävän kiirettä minkään kanssa. Arvaa sopiiko meikäläisen luonnolle? En tiedä mistä tuo nyt johtuu kun kuitenkin itse otti minuun yhteyttä, joten luulis että olisi kiinnostunut sitten oikeasti. Joo, oonhan mä sen tavannut 2 vuotta sitten, mutta vallitsevien olosuhteiden pakosta (ja siitä että olin silloin varattu) en muista miehestä kyllä juurikaan mitään. Onneksi olin sentäs raportoinut sen blogiin, josta oli luntattavissa että oli hyvä tanssija. No... odotellaan...

      Poista
  5. Oliskohan lätkällä ollut osuutta asiaan, ettei treffejä tälle illalle tullut.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan se lätkä kai jo aamulla tiedossa. Ei pitäis lupailla jos ei pysty pitämään. Eikä edes ilmoittelemaan. Taitaa olla vaan tavallinen maalaissika.

      Poista
  6. Hupsista heijaa...vai että tavallinen maalaissika. Kyllä aikas usein on niin, että kunnon maalaismiehillä on arvot vielä kohdillaan. Itse löysin ihanan maalaismiehen lähes 30 vuotta sitten ja edelleen olen niin ihastunut häneen Aivan paras aviomies ja perheen isä. Parempaa en olisi voinut saada. Aina sanonkin kaikille, että kannattaa sitten valkata hyvä mies heti alkuunsa kun kerran itse saa valita. Kuka nyt huonon valkkais ?



    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän kiukuspäissäni kirjoitin :). Eihän se sikaisuus sitä asuinpaikkaa katso, niitä löytyy kyllä ihan joka paikasta :)

      Poista