Lukijat

lauantai 4. kesäkuuta 2016

Treffiennätys tuloillaan

Miks musta aina iltaisin tuntuu siltä että NYT, NYT löysin sen puuttuvan palasen. Aamulla sitten vähän maltillisemmat fiilikset.

Eilen tuli käytyä TAAS ekoilla treffeillä, koitan ilmeisesti jotain treffeilläravausennätystä viikon sisään. Tällä kertaa se olin minä, joka ajoi tunnin treffeille. Sovittiin näkevämme paikallisen uimahallin parkkipaikalla ja jatkavamme siitä. Muistaakseni puhe oli kävelystä tms. Olin miehelle sanonut että haluan tavata ensimmäistä kertaa julkisella paikalla ja kertonut vähän kokemuksiani. Mies oli ymmärtäväinen. Tavattiin siellä parkkipaikalla. Mies sanoi että hän ajatteli viedä mut kotiinsa kahville. Ajattelin  jotain sen suuntaista että voihan nyt perkele että en tykkää yhtään. Sanoin jotenkin vähän lievemmin kuin ajattelin ja ajoin miehen auton perässä hänen kotiinsa ja tekstasin miehen auton rekkarin matkalta Ystävälle. Miehen koko nimeä eikä osoitetta ollut tiedossa, niin ajattelin että selvittäkööt rekkarin perusteella sitten että kuka mut tappoi.

Mies oli ihan kiva, ei tappanut, puhelias jne, mutta ei kipinöinyt. Ja mua otti ihan suunnattomasti päähän se, että mies ei kunnioittanut mun toivetta julkisesta ensitapaamisesta.

Ajelin pettyneenä kotiin ja tsekkasin sähköpostin. Siellä olikin viesti mieheltä. Vastasin huvikseni pettymyksenkarkoitusmielessä. Siirryttiin sähköpostista fb messengeriin ja pääsin tsekkaamaan sen julkisia fb-päivityksiä. Totesin että ohhoh, onpas erikoinen mies ja päädyttiin kirjoittelemaan enkeleistä, elämän tarkoituksesta, rakkaudesta.  Monen miehen kanssa noista ei voi kirjoitellakaan, joten olin ihan että OHO... Aika isosti kolahti. Mutta onhan näitä kolahduksia nähty, tavatessa vaimenevat. Mulla on sen puhelinnumero ja osoite ja toive tavata tänään kevätjuhlien jälkeen. Hullua olisi.. Mutta jotenkin mun tyylistä. Oonkohan mä taas sekoamassa vai onkohan tää enkelin juttuja? Varmaan vaan sekoamassa.

Ajankohan mä kevätjuhlien jälkeen tapaamaan erittäin erikoista miestä vai en. En itsekään suoraan sanottuna tiedä. Vahva fiilis kyllä on että ajan. Ihan vain koska mä voin. Mutta saas nyt nähdä... En tiedä.

2 kommenttia:

  1. Nyt tarttetaan taas apua!
    Pitkästä aikaa olen täällä ja alan lueskella juttuja. En pysy mukana nyt kuka on kuka, joten sun tarttee nimetä näitä! Astraalimies? Enkelimies? Joogamies? Hörhömies?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli vain random-mies :D. Ei tullut kuin yhdet treffit tämän kanssa. En mä uskalla vielä Astraalimiestä nimetä kun jos siitä ei tuukkaan mitään :D

      Poista