Lukijat

lauantai 1. lokakuuta 2016

Kuherruskuukausi

"Mä oon tietsä ihan in lööv suhun." sanoi uusi iltojeni ilo.  Niin mäkin suhun! Me ollaan siis ihan in lööv! Nauretaan illat pitkät  vedet silmissä koneillamme. Ollaan niin samasta puusta veistettyjä mieliltämme, että ei tosikaan. Niin samoja asioita koettu että on ihan mieletöntä. Ajatellaan asioista hirveen samalla tavalla. Olen siis löytänyt henkisen peilikuvani. Vaan kun se on nainen. Ja vaikka kuinka yritän ajatella kääntyväni lesboksi niin jotenkin se ajatus vaan ei tunnu oikealta. Miks se ei voi olla mies? No, ehkä parempi näin kuitenkin :). Ihanaa löytää uusia kavereita, ystäviä, hengenheimolaisia!

Ilmoitettiin esikoinen alustavasti vaihtarivuodelle. Isänsä ei ole vielä luvannut maksaa omaa osaansa, mutta lupasi että saadaan ilmoittautua kun se ei vielä sido mihinkään. Lapsi maksaa 1/3 ja me omat kolmasosamme. Joutuu tekemään itsekin töitä sen eteen. Olen ylpeä siitä. Oppii tavoittelemaan haluamaansa. On ottanut pari tuntia viikossa siivoustyön, joka ei muille nuorille kelvannut. Vaikkei siitä saa kuin muutaman kympin viikossa (sen takia ei muille kelvannut) niin mun lapselle kelpasi. Nuoremmalle ei kyllä olisi kelvannut, se odottaa saavansa kaiken niin valmiina, huoh...

Saunassa heitin läpällä lapselle että mites se meinaa pärjätä sitten 10 kuukautta ilman äitiä ja isiä. Sitten se iski muhunkin ja alkoi hikeä puskemaan silmistäkin. Mun lapsi, pieni lapsi meinaa lähteä jonnekin kaukoitään yksin seikkailemaan. Voi jestas. Mä en kestä. Mutta ylpeä silti olen. Itse en päässyt vaihto-oppilaaksi vaikka olisin halunnut.

Tyypillä on ikävä mua. Ihanaa kun mua ei vois vähempää kiinnostaa.


1 kommentti:

  1. Toisten kanssa vaan viihtyy, sukupuolesta riippumatta. Eihän sillä ole väliä, paitsi siinä yhdessä asiassa :)

    VastaaPoista