Lukijat

keskiviikko 22. helmikuuta 2017

Raskasta lomaa

Voi luoja ota minut jo pois täältääääää! Terkkuja Lontoosta.

Olen jo niiiiiin väsynyt tuon nuoremman teinin kanssa reissaamiseen että huominen kotiinpaluu on kyllä tervetullut. Hän ei luonnollisestikaan ole halunnut viettää lainkaan aikaa mun ja isosiskonsa kanssa, vaan on käytännössä ollut vain hotellin yhteydessä olevassa kauppakeskuksessa. Huomenna hänen pitää käydä kuvaamassa Big Ben someensa (eilenhän hän ei halunnut mukaan kun käytiin esikoisen kanssa Dungeonissa).

Tultiin tänne maanantaina ja ajattelin että lapsi olisi innoissaan kun hänen toiveensa mukaiseen paikkaan tultiin. Lempparikauppa ja kaikkee. Sinne se sitten ekana suuntasikin, yksin tietysti. Illalla taas nähtiin ja kysyin että mitäs ostit. Ei kuulemma mitään kun ei siellä mitään ollut. Siinä kohtaa saatoin hieman sisäisesti kiihtyä. Kolme vuotta se oli puhunut että pitää päästä Lontooseen ja Primarkiin ja nyt kun sen sitten järjestin niin EI MITÄÄN ostettavaa. On se onneksi jotain sen jälkeen sitten löytänyt siitä samaisesta kaupasta. Mutta voi jestas että toi 14-v on raskas ikä. Sama ikä taisi tuolla esikoisellakin olla rasittavin. Nyt pari vuotta myöhemmin ei ole mitään ongelmia sen kanssa. Onneksi.

Olen eksynyt itsekin sovituskoppeihin, jäänyt jumiin liian pieniin vaatteisiin, ihmetellyt hauikseni kasvua (alaspäin) ja muutenkin helvetin turvonnutta olemusta. Miettinyt myös, että mahtaako TKM olla sokea. Jos jotain hyvää niin on sentään tavannut mut karseimmillani, turvonneena sikana ja silti tykkää kai musta. Tai sitten on tosiaan vaan sokea. Tai sitten osaa arvostaa mun ihanaa sisintäni. Kunhan täältä uppopaistetun ruuan keskeltä pääsen kotiin niin sanon kuitenkin heiheit kaikelle huonolle ruualle. Taas kerran.

Ostan kauramaitohässäköitä, chian siemeniä ja alan elämään sammakonkudulla. Ai että.

2 kommenttia:

  1. Voimia teinin kanssa reissaamiseen. Se jos mikä koettelee hermoja. Mä oon muutaman kerran reissussa miettinyt, että mun täytyy olla todella tyhmä, että haluan maksaa itseni kipeäksi matkasta ja katsoa vieressä "valittavaa" teiniä.. Huoh. Onneksi murrosikä menee ohi ja sitten esiin tulee taas se oma mukava lapsi, joka ei vihaa perhettään joka minuutti;)

    VastaaPoista