Lukijat

keskiviikko 21. maaliskuuta 2018

Onnea on osata nauraa itselleen

No niin, tuli taas mokattua huolella. Kesken pokemonin peluun pomppasi messengerpallukka ruudulle. Se Mies Joka Mut Viimeksi Jätti. Ensimmäinen ajatus oli "voi vee, miks fb sekoilee ja heittelee vanhoja keskusteluita auki". Mutta ei. Oli pitkän viestin (siis oikein useamman rivinkin) kirjoittanut, jossa mainitsi lukeneensa blogia ja että se jäi hieman kaivelemaan. Mulla ei ollut pienintäkään muistikuvaa että olisin maininnut kirjoittavani blogia, mutta eipä mulla ole kummoinen muistikaan.  Keskustelu oli tyypillinen mies-nainen-keskustelu, kukaan ei ollut kärryillä. Jossain kohtaa mulle valkeni että perkele, Se Mies on lukenut mun blogia. Tai niin luulin.

Keskustelu oli hyvin kummallinen ja koska olin jo varma että blogia oli luettu niin menin sanomaan "mä luulen että sä löysit kyllä sen hakusanalla "akkulaturin käyttö naisille"". Hetken päästä kävikin ilmi, että mies oli luullut mun blogikseni jotain muuta. Ja mä olin mennyt paljastamaan hakusanan, jolla tänne löytää. Sillälailla. Hyvin tyypillistä urpoilua multa. Vielä ehkä kerkeis piilottaa osan postauksista, ne jotka nolottaa, niin kuin vaikka tuo kuukauden takainen, mutta ei kuulu mun tapoihin. Olen huomannut että tässä iässä nolotkaan asiat ei enää niin nolota. Aika ihanaa!

Koska käytän Google Analyticsiä niin näen mitä sivuja kahlataan parhaillaan. Terkkuja sinne, pahoittelut ja pidä hauskaa, muistathan että varoitin, en ole sitten käyttänyt niitä tunnisteita läheskään kaikissa postauksissa :D.

Ikinä ei tiedä mitä päivä tuo tullessaan. Tänään näköjään tämmöisen kierrepallon.

Pitäisköhän mun lopettaa tää blogi kun en osaa näköjään pitää turpaani kiinni. Nääh, ei pitäis. Tää on itselleni jälkikäteen niin hyvää viihdettä :D

ps. prinsessaharhoja ei ole ollut viime aikoina.



12 kommenttia:

  1. Hmmm... mitä blogia se oli lukenut? Voi toista, miettii se asioita ja potkii itteään perseelle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä tarkkaan. Se jäi mysteeriksi. Tuskin se mitään miettii, totesi varmaan vaan että oho, hassu juttu ja jatkaa elämäänsä. Veikkaan että toivoo ettei olisi nyt tätä blogia lukenut :)

      Poista
  2. Eih..! :D Mutta kaikesta huolimatta, älä lopeta blogia, me tarvitaan sua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh..! Mun elämä on aika jännää välillä :D

      Poista
  3. Eikä oo ees pokkaa kommemtoida. Buu stalkkeri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nyt lytätä toista :D. Kyllä mäkin kieli pitkällä lukisin jos olisin samassa tilanteessa.

      Poista
  4. Oliko tämä se, joka piilotteli sua muilta

    VastaaPoista
  5. Enemmän mua hävettäisi stalkkerina. Et sä oo mokannut! Mun mielestä hyvin suuri moka oli tuo jälkien peittely ihan kokreettisesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä kai mokannutkaan. Tämmöiset asiat tekee mun elämästä vaan mun elämää :)

      Poista
  6. Myötähäpeä oli jo aikoinaan tuon lumen lakaisemisen yhteydessä ja nyt hävettää puolestaan vielä enemmän.

    Karma is bitch.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassua elämää tämä :). Nyt todennäköisesti vasta tajuaa tuon lumenlakaisemisjutun merkityksen naiselle.

      Poista