Lukijat

maanantai 3. joulukuuta 2018

Hyydyn

Tää viikko ennen muuttoa on raskas. Niin raskas, että eilen juputin viimeistä kaatopaikkakuormaa viedessäni yksikseni "en vittu jaksa tätä, en mä selviä tästä. Totta kai mä selviän, pakkohan mun on selvitä, ei tässä oo nyt vaan vaihtoehtoja, jaksaa jaksaa." tai "Ei musta oo tähän normaalien aktiivisten ihmisten elämäntyyliin, en jaksa enää yhtään. Yhyy, sukkakin on märkä jo" Hetken päästä taas sama mantra uudestaan.

Viikonlopun sosiaaliset tapahtumat uuvuttivat mun introverttipuolen ja tarvitsisin nyt parin päivän palauttelujakson, mutta ei, ei tarvinnut laukkuja edes purkaa kun tänään on taas jo mentävä iltarientoihin ja kokoukseen ja oltava sosiaalinen.

Luotan siihen, että tavaran on pakko loppua jossain vaiheessa, ei sitä määrättömästi omakotitaloonkaan mahdu. Onneks mun ei tarvitse ihan yksin selvitä, ainakin sisäänmuuttopäässä on apua ja olkapäätä. Varsinaisena muuttopäivänäkin saan kolme lisähenkilöä avuksi, että eihän tässä mitään hätää varsinaisesti kai pitäis olla. Liikaa tapahtumia vain liian pieneen ajanjaksoon mun stressinsietokyvylle (joka ei ole tunnetusti kovin hyvä).

Kylpylälomakin on varattu alkaen ensi perjantaina. Sehän on tosi hyvä ajankohta, koska muuttopäivä on lauantaina. Kontrollifriikille ei tämmöiset aikatauluepäonnistumiset oikein sovi. Mutta hyväksyn nyt tyynesti tämän epäonnistumisen ja katson jos ehtisin vaikka alkuviikosta nauttia hetken kylpylän palveluista. Tarkemmin sanottuna oman huoneeni porealtaasta, enhän mä nyt kylpylään hyvänen aika, siellähän on IHMISIÄ.

Olen tainnut tottua liian leppoisaan elämäntyyliin.


P.S. Sivunäyttöjä kohta 700 000. Hyvä Puolis ja Puoliksen sekopäinen elämä :D

1 kommentti:

  1. Muutto on aina stressaavaa.. Kokeile konmarittaa samalla, vähemmän roudattavaa

    VastaaPoista