Lukijat

keskiviikko 26. joulukuuta 2018

Kiitos vuosi 2018!

On aika vuosikatsauksen. Vuoden alussa kriiseilin suhteessa raivarimiehen kanssa, erosin, palasin takaisin yhteen ja jotenkin siinä nitkuteltiin kevään korvalle, kunnes suhde päättyi erääseen raivariin. Ero ei mua juurikaan surettanut, se varmaan kertoikin mun tunteista riittävästi. Alku oli kai uudenlaisen huomion aiheuttamaan alkuhuumaa, mutta huuman haihduttua totuus tunteista ja muustakin valkeni.

Alkuvuodesta alkoi liikehdintä asuntomarkkinoilla. Melkein myin ja melkein ostin talon. Kipinä jäi kytemään ja laitoin talon myyntiin keväällä. Erinäisten kiemuroiden jälkeen talo myytiin. Prosessin aikana löysin neulan heinäsuovasta, eli Yksisarvismiehen Suomi24 treffeiltä. Ei kun enhän mä mitään löytänyt, hän löysi minut. Mun kiltti, lämmin olemus vetosi ja ilmeisesti myös mun ajan (ja blogin) kanssa paljastuneet outoudetkin ovat siedettävän rajoissa :). Kaikenlaisia outouksia on paljastunut toki myös hänestä, siedettävän rajoissa nekin :D.

Loppusyksy toi rytinällä tapahtuneen muuton uuteen kaupunkiin ja täällä olen nyt asunut muutaman viikon. Osasin eilen jopa ilman navigaattoria kotiini, vaikka lähestyin kotia eri kulmalta kaupunkia kuin yleensä. Oli voitonriemuinen olo :). Kyllä mä tän kaupungin vielä otan haltuun!

Viime vuosikatsauksessa pohdin kyvyttömyyttäni olla parisuhteessa ja oman tilan suurta tarvetta. Nyt nuo pohdinnat tuntuvat kovin kaukaisilta ja oudoilta, koska ei mulla ole ollut mitään ongelmia olla parisuhteessa, eikä oman tilan tarvettakaan ole ollut, päinvastoin. Kai se oikea ihminen lopettaa nuo pohdinnat. Jos joku olisi puoli vuotta sitten sanonut, että ajattelen vakavissani pystyväni jossain vaiheessa jakaa koko elämäni saman katon alla miespuolisen henkilön kanssa, niin olisin nauranut ja kovaa. Ei yhteenmuutto mikään ajankohtainen asia ole, mutta kiva unelma tulevaisuudessa. Sit joskus...

Vuosi 2018 oli mulle käänteentekevä, hyvä ja tapahtumarikas vuosi, odotan innolla ensi vuotta :). Tuntuu, että palaset on aika hyvin kohdallaan ja mieli rauhallinen, vaaleanpunainen ja hemmetin onnellinen :)

Hyvää vuotta 2019 kaikille!

P.S. Olen tottunut seistenpissaajamieheen ja koiran eroahdistuskin taisi olla vain muuton aiheuttamaa alkushokkia.

9 kommenttia:

  1. Vau mikä tapahtumarikas vuosi. Ihanaa lukea tällaista. Ilolla etiäpäin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! En välttämättä näin vilkkaita vuosia joka vuodelle tarvitse, mutta tää oli kyllä kokonaisuutena aivan loistava vuosi :)

      Poista
  2. Ihana postaus, vuosi ja sinä! Ehkä annan taasen kerran mahdollisuuden suomi24:lle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anna vielä mahis :). Kyllä niitä timantteja siellä on, mutta valitettavasti löytäminen/löydetyksi tuleminen vaatii aikamoisen määrän myös niitä törppöjä... Muista, että tämä voi olla se päivä, jolloin se oikea "moi, mitäs sun iltaan"-viesti voi tulla :). Jaksa vastata myös niihin! Tsemppiä!

      Poista
  3. Semmonen sopivan vilkas vuosi, johon mahtui kaikenlaista ja päättyi hienosti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän liiankin vilkas näin laiskalle naiselle, mutta kunnialla selvisin :). Olen todennut tässä viimeisen kuukauden aikana, että kerrostalossa asuessani olen liikkunut huomattavasti enemmän kuin omakotitalossa asuessani, eli tää on kunnollekin hyväksi :D

      Poista
  4. Kuuluiko raivarimiehestä koskaan myöhemmin mitään? Sehän oli ihme velkainen valehtelija jos muistan oikein..
    Ja hei, monet miehet pissaa seisaaltaan siihen on hyvä tottua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saatoin laittaa raivarimiehelle känniviestiä taka-ajatuksena, että paljastaisi motiivinsa valehtelun takana, ei paljastanut, harmillista. Joo velkainen valehtelijahan se, ei ne velat niinkään, mutta se valehtelu...

      Oman miehen seisaaltaan pissaaminen ei haittaa (jos osuu pönttöön), mutta tää mun on kouluttanut itsestään istualtaanpissaajamiehen :D. Joka suhteessa siis täydellinen :D

      Poista
  5. Ihana teksti, kyllä on ollut mukava olla mukana tässä vuodessa ja innolla odotan myös mitä kaikkea kivaa ensi vuonna tapahtuu! ;)

    VastaaPoista