Lukijat

sunnuntai 21. huhtikuuta 2019

Kaikki on niin ihanaa

Mies kysyi taannoin, että onko Puolis blogannut viime aikoina? Eipä ollut ei, joten korjataan tilanne.

Mulla on ollut aivan hemmetin ihana pääsiäinen. Työstressi on poissa ja aikaa Yksisarvismiehen kanssa on ollut enemmän. Olen nauttinut siitä ihan täysillä!

Yksisarvismies on tavannut mun sukuni ja mä hänen sukunsa. Viimeksi olin tavannut lasten isän vanhemmat joskus parikymmentä vuotta sitten, sen jälkeisissä suhteissa ei ehditty/haluttu mua esitellä. Pelkäsin miehen vanhempien tapaamista aikalailla. Minä, aikuinen  ja tutussa seurassa  kohtalaisen höpöttäväinen ihminen, taannuin mykäksi teiniksi vierailulla. Jess... Jotenkin se sisäinen lapsi vaan aina pelkää, että ei tule hyväksytyksi. En olis voinut lämpimämpää vastaanottoa saada, huomasi kyllä, mistä Yksisarvismies on perinyt ihanuutensa.

Meillä menee siis edelleen aivan loistavasti. On ihanaa saada rakastaa ja olla rakastunut turvallisella ja tasapainoiselle tavalla. On ihanaa uskaltaa joskus jopa sanoa, että rakastaa. Okei, joskus vaatii muutaman päivän kypsyttelyn ja rohkeuden keräämisen, että saa sanottua noinkin pienet sanat. Joissain asioissa mä olen vieläkin niin kovin estoinen.

Kevät on tullut ja mä asun täällä kerrostalokaksiossani. Olen yrittänyt haudata mökkihaaveet ja talohaaveet, mutta vaikeaa se kyllä vähän on. On hyväksyttävä se, että nyt asutaan näin, tämä on järkiratkaisu ja sillä sipuli. Tässä on niin monta hyvää (järki)puolta kuitenkin. Tunnepuoli haluaisi aamukahville riippumattoon, mutta kovinpa tulisi kalliit aamukahvit. Eikä niitä aamukahveja voi juoda kuin muutamana kuukautena vuodessa siellä riippumatossa kuitenkaan. Kaikki aikanaan.

Mulla on hyvä olla ihan kaikin puolin tällä hetkellä :). Elämä hymyilee :)

12 kommenttia:

  1. Kerran näinkin päin! Nauti tunteesta täysillä, nyt saat kohtalolta korvauksen kaikista niistä paskakikkareäijistä matkan varrelta!

    VastaaPoista
  2. Uuh, tosiaan, tuo vanhempien tapaaminen... ei ihme jos taantuu teinin tasolle :)
    Nauti nyt, ota kaikesta ilo irti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tommoset tilanteet on mulle hirveitä! Uuden työn aloittaminen on myös kamalaa, mutta ei niin kamalaa kuin uudet "appivanhemmat" :D

      Poista
  3. Ihania kuulumisia <3

    Olisko sun mahdollista ottaa haltuun kerrostalon pihaa? Mä olen myöskin muuttanut järkisyistä kerrostaloon ja aikani pihattomuutta kipuiltuani tajusin, et onhan mulla oikeus käyttää taloyhtiön pihaa. Joten riippumatto vaan kainaloon ja kahvikuppi toiseen käteen kauniina kesäaamuina!
    Ainakin Ticket to heavenillä on käteviä tosi nopean toiminnan kiinnitysmekanismeja riippumatoille ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrostalon piha tuntuu olevan Erikssonin ämmän valtakuntaa, en viitsi lähteä sörkkimään sen tontille :D. Asun semmoisessa kerrostalorykelmässä, että ei oikein riippumattopaikkoja ole omassa rauhassa.

      Poista
  4. Näitä on niin kiva lukea, ihanaa! <3

    Kerrostalo on kesällä vähän plääh, mutta toivottavasti ulos/lähimaastoon pääsee lenkille, kävelylle, pyöräilemään tai muuta, ettei ihan mökkihöperöksi tule. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi pääsee, rantaankin on ihan kivenheitto :)

      Poista
  5. Tämä oli sydäntälämmittävä postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä pitää muistaa kirjoitella niitäkin :)

      Poista
  6. Sun blogia kun mukava lukea, elämänmakuista elämää ja kunnollisia miehiäkin saattaa vielä löytää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista! On niitä hyviäkin miehiä näköjään olemassa :)

      Poista