Lukijat

keskiviikko 26. kesäkuuta 2019

Pirskahtelevan kypsä

Ikäkriisiasioita pohdittiin Yksisarvisen kanssa ja kriiseilin sitä,kun en ole ehtinyt edes neljänkympin kriisiä viettää kun mies pisti mun maailman mullin mallin. Toisaalta tätä kirjoitellessani tajuan, että olenhan mä kriiseillyt, muuttanut paikkakuntaa, työtä, koko elämän. En mä olisi sitä tehnyt vielä muutama vuosi sitten. Ehkä tämä neljänkympin kriisi oli helpompi kuin kolmenkympin (jolloin piti avioerota).

Miten neljänkympin kriisi oireili sinulla rakas lukijani? Mitä viidenkympin kriisi tuo tullessaan?

Yksisarvinen kuvaili mua pirskahtelevan kypsäksi, osuvasti kuvailtu. Olin juuri hetkeä aiemmin silmät loistaen kertonut tilanneeni pumpattavan kylpyammeen uuteen kylppäriini ja hekumoin kylpypommeilla, viinillä ja mansikoiden syöttämisellä kylpyammeen reunalta. Mä toivon, että saan säilytettyä pirskahtelevaisuuteni ja oudot ideani koko loppuelämäni.

Uuteen kaupunkiin sopeutumisessa on haasteita. Kaikki, ihan kaikki kontaktit pitää uusia. Pitäisi tehdä keittiöremppa, eli pitää etsiä uusi keittiöfirma. Luottoremppamiestäkään ei ole kun Hymykuopparemppasähkömies on lopettanut hommat. Auto pitäisi huollattaa, mutta luottokorjaamoa ei ole ja hiukset on ylipitkät, koska luottokampaajaakaan ei ole. On tässä kyllä hommaa vielä pitkäksi ajaksi, ennen kuin uusi elämä on mallillaan ja vaivatonta.

Onneksi se tärkein asia on mallillaan <3

Rakkain terveisin,

Kyrpsähtelevän Pipsa Puolis


4 kommenttia:

  1. Vai kyrpsähtelevä :D
    Pumpattava kylpyamme kuulostaa mahtavalta!
    Mun nelikymppisriisi oli jatkoa rooniselle masisriisille, ja viiskymppisenä ei oo riisejä näkyny. Mitä nyt oon päivitelly ajan kulumista, kun äkkiä oonkin aikuisten lasten äiti.

    VastaaPoista
  2. Mulla on näitä muunlaisia kriisejä piisannut, niin ei ole ollut aikaa miettiä ikää. :-/

    Pysy edelleen kyrpsähtelevän pirskahtelevana Puoliksena.

    VastaaPoista
  3. Mun piti erota nelikymppisenä ja seuraavat viis vuotta mentiin kriisistä kriisiin. Niinkus tiiät :-D

    Samat 'vaivat' täällä, niinku tiiät :-D Kampaajaetsintä oli se pahin, kun vahingossa muutuin tummatukkaiseksi. Oikeesti, se oli väärinkäsitys! Ja kun huomasin, oli jo myöhäistä.
    Mut joo, KAIKKI on pitänyt etsiä ja ihmetellä. Onneks Ei oo kiire. Sä löydät ja pystyt, koska mäkin :)

    VastaaPoista
  4. Mä taidan olla supertylsä.. Ei riisejä 30,40 tai 50 v. Ehkä siksi, että vaikka mulle oma ikä ei ole ongelma, olen mielestäni sellainen 37 ollut jo jotain 15 vuotta.

    VastaaPoista