Lukijat

tiistai 27. joulukuuta 2011

Miehen tunteet ja ero

Keskustelu erosta ei näytä miehellä tuovan minkäänlaisia tunteita pintaan, tai sitten on todella hyvä ne salaamaan. Ensimmäisellä asunnonhakukerralla asia kuitattiin tyyliin "aha", asunnon peruminen tyyliin "okei", toisella kerralla tuli jo "okei, olen mä huomannutkin että olet ollut vähän kiukkuinen". Kerroin tänään, että olen saanut asunnon ja muuttopäivän, vastaus oli "joo-o". Olenko minä ainoa jota tämä ero satuttaa? Mies on varmasti nähnyt punaiset silmäni useinkin viime aikoina, mutta mitään reaktiota se ei ole aiheuttanut. Olenko mä ihan sama miehelle? Jos näin, niin miksi ei ole itse tehnyt eroaloiteta? Seksinkään takia mies ei voi mun kanssa haluta oll, koska sitä ei ole.
En voi ymmärtää, en! 

Huutonetistä olen aloittanut huonekalujen katselun, liikaa rahaa kun ei ole. Vuokratakuut on maksettava. Bongasin kaksi sänkyä hintaan 20 euroa, loistavaa! Siinä on lapsille sängyt ja HALVALLA! Todella siisteiltäkin näyttivät. 
Kerroin löydöstä miehelle ja pähkäilin, että millä saan ne tuotua, kun peräkärryn kuomu falskaa ja lennättää kuran sisään pilaten sängyt. No, mies sitten siihen, että hän lainaa pakettiauton töistä. Mitä v***ua? Voiko tämä oikeasti mennä näin hyvin miehen kanssa? Ei varmasti voi???? Jännittää että onko tämä vain tyyntä myrskyn edellä. Välillä tekisi mieli härnätä hiukan, että näkisin että onko se tosiaan noin tunteeton, mutta maltan mieleni. 

Suurin haaste on lapset, vielä ainakin viikko, ennen kuin heille asian kerron. Miten pystyn sen hoitamaan itkemättä ja asiallisesti, lohduttaen, kun itse olen ihan hajalla? Saako tuommoisessa tilanteessa murtua? Ei liene suotavaa. 
Päivä kerrallaan, asiaa prosessoiden, ehkä palaset loksahtaa paikalleen ja keksin miten asian kertoa parhaiten lapsille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti