Lukijat

lauantai 21. tammikuuta 2012

Ensimmäinen päivä

Heräsin päänsärkyyn, hitsin kuohari ja siiderit. No, särkylääkkeet nassuun ja kofeiinipillereitä aamukahviksi. Avasin koneen ja mies kysyi heti fb:ssä että roudataanko loput kamat. No, lähdin sitten hakemaan kuormaa. Sain samalla oikeeta aamukahvia. Huomasin, että mies oli ottanut sormuksen pois, rupes itkettää. Miks hitossa mua rupes itkettää? Idiootti. Mulla on vielä sormukset, mutta kai ne pitää ottaa pois. Tosin ärsyttää kun töissä sitten huomaavat, en ole siellä kertonut kun ne korppikotkat heti hyökkää. Yksi työkaveri loukkaantuu ihan varmasti kun se kokee, että kaikki asiat pitäis jakaa sen kanssa. Se haluaa tiedottaa mulle jopa kuukautiskiertonsa vaiheista. Rasittavaa.

Pakattiin siis paku, kissojen kiipeilypuu isoimpana juttuna. Päästiin mun kämpälle ja huomattiin, että puu oli hajonnut. Mä niin tykkäsin siitä puusta, ja kissat kans. Ja taas tuli kyyneleet, vitutuksesta vissiin.

Pitäis lähteä kauppaan ostamaan tiskiharja ja muut tarpeelliset tilpehöörit. Ehkä jotain muutakin ravinnoks kelpaavaa olis hyvä olla kuin sipsit ja siideri (löysin vielä yhden lootan siideriä vanhasta kodista). Pitää saada vaan ensiks tää silmävuoto loppumaan.


2 kommenttia:

  1. Hei!
    Halusin vain jättää jäljen siitä, että luen blogiasi. Tähän kohtaan ei kaiketi ole soveliasta sanoa, että luen sitä mielelläni, mutta siis... niin, no mielelläni minä tätä luen.

    Voimia sinulle!

    VastaaPoista
  2. Kiva kun jätit käynnistäsi merkin :). En ota pahalla jos joku lukee mielellään mun juttuja. Kivahan se on, vaikka aihe toistaiseksi onkin aika ankea :)

    VastaaPoista