Lukijat

maanantai 30. tammikuuta 2012

Taas maanantai

Viikonloppu meni vauhdikkaasti. Lauantai-aamuna tuli tekstari että ystävä on niin kipeä, ettei tule. Arvasin. Puolitoista tuntia suuntaansa, äkkiähän sen ajelee. No, minä sitten lähdin häntä auttamaan taloudenhoidollisisissa puuhissa, koska tiedän, miten kauhea työ hänellä on pyörittää taloaan ja kissalaumaansa ja tiesin myös, että jos niitä ei kukaan tee niin hän rupee puolikuntoisena riehumaan heti kun pysyy pystyssä. Siivosin hiekkiksiä, pesin lattioita, tein ruokaa. Tuli hyvä mieli kun sai olla avuksi. Ja samalla tuli taas muistutus siitä, että kuinka paljon on liikaa, kissoissa siis :D

Sunnuntai meni vetelehtiessä pitkään alkuiltaan. Oli pakko käydä kaupassa, että lapsille olisi ruokaa. Tulivat nyt mun luoksi viikoksi. Kauhea muuttokuorma, nyssäkkää, suksia sun muuta. Kuopus itki illan päätteeksi iskän ikävää. Tätä tää vissiin tulee olemaan, yhtä itkua, vuoroin ikävää mua kohtaan ja vuoroin iskää kohtaan. No, kai se siitä loppuu kunhan aikuiseksi kasvaa. Enää 9 vuotta. Huh, se on aika pitkä aika se.
Mies, ex, whatever vaihtoi sen rikkoutuneen lämppärin ihan omasta aloitteestaan. Kun menin hakemaan lapsia niin siellä oli karjalanpiirakat uunissa (en tiedä oliko ne mua varten, mutta mulle se niitä tarjosi) ja munavoit pöydässä. Pesin samalla koneellisen pyykkiä, kun en ole vieläkään osannut sitä pesukonettani asentaa.

No joo, kohti uutta viikkoa sitten vaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti