Lukijat

perjantai 13. huhtikuuta 2012

Asiat etenee :)

Viideskymmenes postaus jo, oho!

Eilinen meni ravatessa ympäriinsä, ei edes töihin ehtinyt. Pankkia, eläinlääkäriä, lapsen hammaslääkäriä, lisää pankkia, vakuutusyhtiötä. Huh! Mutta nyt on lainapaperit allekirjoitettu, kylppärirempparahatkin ruinattu (jesh, pääsen ehkä muuttamaan jo keväällä/kesällä), toivottavasti mun kylppäriremppamiehillä olisi aikaa aloittaa remppa pikaisesti.

Kiinteistövälittäjä kyselee myyjältä kauppapäivää, mikä mun puolesta järjestyy nopeastikin! Jesh! Mä oon niin innoissani! Kevätkin näkyy vihdoin tulevan. Pomon kanssa varmaan pitäisi puhua, että jos saisi vaikka 4 päiväistä viikkoa tehtyä niin säästäisi bensakuluissa. 100 kilsaa/sivu työmatka on aika paljon, mutta kyllä sitä jonkin aikaa ajelee, ennen kuin löytää lähempää työpaikan. Mulla on vankka usko, että löydän kyllä töitä lähempääkin. Tarvittaessa otan vaikka huonommankin työn (katsotaan sitten kun se pakkorako tulee, että olenko sanojeni mittainen.)

Ex nyt sitten rupesikin miettimään, että josko kuitenkin pistäisi talon myyntiin kun oli viimeiseltä välittäjältä tullut niin iso hinta-arvio. No, mulle on ihan sama, kunhan jotain tapahtuisi sillä rintamalla! Ja nopeasti!

Toivottavasti se välittäjä soittaisi pian ja kertoisi koska kaupat tehtäisi :)

Ihana kevät!

1 kommentti: