Lukijat

maanantai 14. toukokuuta 2012

Mua SUUTUTTAA ex

No niin, koska tänään on virallinen paska päivä niin valitan samalla exästäkin kun valittamisen makuun olen päässyt.

No, sehän mua on suututtanut jo pidemmän aikaa kun se hoidattaa omalla viikollaan lapsia äidillään kun on itse juhlimassa. No, eihän se mulle kuuluu, mutta saa se mua vituttaa silti. Nyt reissuja on sitten alkanut olemaan hänen viikollaan myös iltaisin ja sekös mun pinnaa kiristää. Tänään jää häneltä lasten maastojuoksukilpailut väliin, koska on kotona vasta kahdeksan aikaan. No, muutin itse suunnitelmiani ja jätin muuttokuorman viemisen väliin ja menen katsomaan ne kisat, koska varsinkin kuopukselle on tosi tärkeää se kannustus. Lupasin ottaa lapset nyt helatorstain jälkeisenä perjantainakin kun exällä on menoa. Alunperin mun oli tarkoitus muuttaa tuona pitkänä viikonloppuna kun itsellän on se perjantai vapaata. No, ei mun remppa ole edes valmis, että en pääse muuttamaan anyway.

Alettiin sitten viime viikolla katselemaan kesälomajuttuja, että miten lapset on kummallakin ja päädyttiin siihen että lapset on kaksi viikkoa putkeen kummallakin. Okei, ei siinä mitään, molempien sovitut menot on otettu huomioon ja näytti menevän ihan hyvin, KUNNES ex huomasi, että lasten leiri ajoittuu niin, että mulle tulee ylimääräinen vapaa viikonloppu ja että mun pitäisi hänelle sitä ylimääräistä viikonloppua jotenkin kompensoida! Ei helvetti sentään! Paloi käämit totaalisesti! Eipä tullut tommoinenkaan ajatus mieleenkään! Jos kyse olisi ollut exän viikonlopusta niin tuskin olisi ollut mitään ongelmaa. Itse ajattelin sen vain niin, että se nyt vain sattui sattumaan mulle, ens kerralla leiri saattaa sattua exän viikonlopulle. Mutta voi helvetti että pitääkin tehdä yksinkertaisesta asiasta vaikeeta!!! Surullista, että ex ajattelee vaan sitä omaa vapaa-aikaansa. Tähän asti olen ollut sitä mieltä, että lapsilla olisi oikein hyvä jäädä tänne nykyisellekin paikkakunnalle exän kanssa, mutta en todellakaan enää tiedä. Onneksi on tässä kesä aikaa miettiä ja katsoa millaiset kouluympäristöt mun tulevilla kulmilla on ja tehdä sitten päätös. Voin sen myöntää tänne blogiin, että kävi mielessä vaatia lapset itselleni kostomielessä, mutta tulin sitten nopeasti kyllä järkiini, kyllä mä pystyn lasten parasta ajattelemaan vaikka tuo exän toiminta vituttaakin.

Mutta joo, tänään olen ollut niin pahalla päällä, että exäkin sai siitä osansa ja sanoin aika pahoja asioita sille sähköpostin välityksellä loukkaamistarkoituksessa. Myönnän, lapsellista.

Olen edelleen aivan hirveän väsynyt, lomaan vielä 2 kuukautta.


1 kommentti: