Lukijat

keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Älä varasta mun sukulaisia!

Ensiksikin päivitän rekkamieskuvion. Rekkakuskista ei kuulunut eilen mitään, vaikka mun mielestä kohtalaisen selkeästi sovittiin tapaavamme. No, what ever! Koko päivä meni sitten pilalle sen takia. Eli on mussa sitten varmaan kuitenkin vikaa. EI, EN mä saa määrittää viallisuuttani tai arvoani miesten mukaan, eieiei! Haloo! (äkillinen järjen välähdys, hui)

Sitten tuohon otsikon aiheeseen. Ex varastaa mun sukulaiset. Se on mukavampi kuin mä, tulee hyvin toimeen mun sukulaisten kanssa ja ne tulee hyvin toimeen exän kanssa. "Alkuerostahan" yllätin isäni kahvittelemasta exän kanssa, mun veli perheineen on paljon tekemisissä exän kanssa, mutsin mies on melkein bestis exän kanssa. Mua muuten vituttaa suunnattomasti kun ex tykkää joka helvetin päivityksestä, jonka veljen tyttöystävä laittaa facebookiin. Ja se laittaa niitä PALJON ja joka päivä. Tulee semmoinen fiilis, että ex yrittää näyttää, että ne on nyt sen kavereita, ei mun. No, eihän ne ookkaan. Ei ne mun luona käy eikä soitakaan. What ever. Okei, kävi iskä mun luona sunnuntaina, se olikin eka sukulainen joka mun luona kävi.

Pisteenä iin päällä on se, että ex lähtee lasten kanssa viettämään juhannusta MUN sukulaisten kanssa. Sinne tulee mutsi, mutsin mies, veli perheineen, sisko uuden poikaystävän kanssa. Mun mielestä toi ei oo kyllä oikein. Mutta minkäs mä mahdan, pidän nää ajatukset itselläni ja nuolen haavojani.

Ex kysyi viime viikolla, että otanko lapset ensi kesänä kuukaudeksi jos hän lähtee jenkkeihin roadtripille. No, kysyin sitten, että meinaako mennä MUN tädin luo majoittumaan (ollaan oltu siellä muutamaan otteeseen). No, ex siihen, että voisihan tädiltä tosiaan kysyä että kävisikö sille. JUST JOO, vie saatana kaukaisetkin sukulaiset multa!

Noh, ei kai se multa ole pois jos se haluaa mun sukulaisten kanssa kaveerata, mutta saa se silti mua satuttaa.
Mikäpä mua ei nykyään satuttais, oon aika herkkänahkainen...

4 kommenttia:

  1. Eksyin jostain ihmee kautta blogiisi ja ei voi kyllä muuta kuin nostaa hattua! Lukemani perusteella oot kyllä vahva nainen ja halusin vain tulla toivottamaan mukavaa kesää! :-)

    VastaaPoista
  2. Vahva, en koe itseäni kyllä yhtään vahvaksi! Mistä tuo vahvuus välittyy? Mä oon ihan ymmälläni :). Kun mä tunnen itseni eksyneeksi rääpäleeksi :)

    VastaaPoista
  3. luen ekaa kertaa sun blogia ja luin vain tämän viimeisemmän postauksen... Ja kuulostaahan toi oudolta, mutta jollain tapaa kuitenkin mukavalta. Ihanaa että ex pystyy pitämään välit noin hyvinä vaikka sua korpeekin... ajan mittaan kun elämä tasottuu niin toi asia on sullekin ok.

    VastaaPoista
  4. Onhan toi ihan tosi tylsää, etenkin jos koet, että sukulaiset ei välitä susta.

    Mutta kun et voi asialle mitään niin koita ajatella sitä lasten kautta: heille on varmasti mukava ja hyvä, että isä on hyvissä väleissä äidin sukulaisten kanssa. Että kaikki eivät eronneet, vaikka te erosittekin.

    VastaaPoista