Lukijat

torstai 19. heinäkuuta 2012

Ihmetiistai :)

Puuuuh, kun onkin taas tapahtunut! Tiistaipäivä meni ihmetellessä, että mitähän sitä tekis, koko päivän vaan vetelehdin, en tehnyt mitään. Rupes vähän ottamaan itseäkin tommoinen vetelehtiminen päähän. Koneella lorvailin ja luin sängyssä lehtiä. No, ilta tuli ja näin kuinka Inssimies kirjautui pikaviestiin. Tuli kuuma, sydän hakkas, tuijotin sitä vihreetä palluraa ja toivoin, että se avaa pelin. Pinnistin ja keskityin ja plim! Pikaviestiin tuli hymiö. Jess! Inssimies is back :). Jutskattiin siinä tunti, kevyesti ja huumorilla, tuntui hyvältä että se tuli takas :).

No, puolenyön aikaan kuului taas plim pikaviestistä kun Tyyppi tuli jutskaamaan, taas tuli lämmin olo sisuksiin. Vaihdettiin pikaviestistä skypeen, on kiva katsella toisen ilmeitä vaikka ei skypessä puhuta vaan kirjotellaan. Skypessä vierähti tunti, toinen, kolmas ja neljäskin, ohhoh. No, mutta se keskustelun sisältö! Tyyppi kertoi tykkäävänsä musta ja heitti kysymyksen, että oonko mä miettinyt, miten meidän suhde olis voinut mennä jos asuttaisiin lähempänä toisiamme. Mä tyylikkäästi väistin kyssärin kysymällä, että sä vissiin sitten olet? Kertoi että on miettinyt ja että näin on varmaan parempi kun meillä on niin kivaa aina kun ollaan yhdessä. Meidän parisuhde ei kuulemma toimisi kun ollaan niin erilaisia. No, hetken päästä sanoi, että oli vähän tyhmästi sanottu ettei meidän parisuhde vois toimia, mutta että tällä hetkellä on niin paljon esteitä, ettei se ole juuri nyt mahdollista. Mä kuuntelin vakavana, hyvä etten leuka alas loksahtaneena. Haaste tuossa skypeilyssä on se, että kaikki ilmeenmuutokset näkyy ja mä en ole hyvä peittelemään tunteitani. Eli vakavaksi veti ja silmät kostui. Tyyppi oli juonut muutaman oluen ja jo oli seuraava paha kyssäri tulossa "Oletko sä ihastunut muhun... tai rakastunut. Nyt tulee pahoja kyssäreitä :D" Mä vastasin tyylikkäästi että "Tyyppi! Sun pitää kyllä lopettaa nyt toi ryyppääminen :D" Kehui miten hyvin mä osaan väistellä pahoja kysymyksiä :). No, kyllä mä myönsin sille olevani ihastunut, sanoi tietävänsä, näkyy kuulemma siitä miten mä häntä katson. Myönsi itsekin olevansa ihastunut muhun. Kyllähän mäkin sen tiesin jollain tasolla, mutta ai ai kun teki hyvää kuitenkin kuulla.

Siinä sitten jutskattiin henkeviä ja aamu sarasti. Harmittelin että kun ei pysty halaamaan, tommoset keskustelut vaatis halia. Tyypin ilme oli jännä. Kysyin että mitä se meinaa? Vastasi "En mä tiedä mitä mä meinaan, sano sä :D" Mä kysyin että meinaako se, että mä tulisin sen luo NYT? Tyyppi "jos haluat niin voit tulla :D" Mä: "Pyydätkö mua tulemaan?" Tyyppi: "Anelen :D. Sä oot kyllä ihan pimee jos tuut". Myönsin pimeyteni ja Tyyppi sanoikin tykkäävänsä musta kun oon niin pimee ja hassu.

Eihän mulla sitten ollut kertakaikkiaan muuta mahista kun lähteä siltä istumalta, onneks suihkukamat on aina autossa, osa vaatevarastosta myös (mulla ei siis ole vieläkään pesumahdollisuuksia, eli peseydyn milloin missäkin) Tunti kymmenen minuuttia meni puolentoistatunnin matkaan, riskillä vähän tuli vedettyä, mutta ai että kun oli ihanaa päästä toisen syliin. Joku siinä kosketuksessakin oli muuttunut, hellemmäksi ton keskustelun jälkeen, ehkä se uskalsi näyttää paremmin tunteensa. Halusi mun jäävän vielä toiseksikin yöksi ja mikäs siinä, mielelläni jäinkin :). Katseltiin telkkaria sylikkäin, juteltiin kaikesta mitä mieleen tuli, oli aika ihanaa!

Mutta, nyt mulla on pieni ongelma, en mä tiedä vieläkään missä me oikein mennään. Ehkä meidän suhde ei kuitenkaan ole mihinkään muuttunut, en ainakaan usko. Mutta tuli kuitenkin semmoinen fiilis, että mun pitäisi olla sille uskollinen. Miksi ihmeessä? Äh, naisen pää, ärsyttävä kapistus! Mitäs sitten jos Inssimies haluaa joskus tavata? No, ehkä mun ei kannata miettiä tommosia turhaan. Mutta kyllä mua toi uskollisuuskuvio rupes mietityttämään. Mä luulen, että Tyyppi on ollut mulle "uskollinen", vaikkei me mitään olla sovittukaan. Mä en kyllä ole ollut. Ja se mua vähän painaa. Ainakin juuri nyt. Äh, ehkä mä lopetan tän miettimisen ja pidän matalaa profiilia nyt vähän aikaa noissa deittailuissa.

Kovin kovin ristiriitaisia fiiliksiä herättänyt alkuviikko siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti