Lukijat

tiistai 28. elokuuta 2012

Haastattelu ja miehet

Haastattelu oli ja meni. Puolisen tuntia vaan juteltiin. Ihan hyvä fiilis siitä jäi kyllä, huomenna lupasivat soittaa. En tainnut mokata edes missään kohtaa ja kerroin auliisti vastaukset kysymyksiin, joita tiesin, että eivät saa kysyä.

Sitten tein tässä tänään päätöksen, että lopetan, tai yritän lopettaa miesten ajattelun. Miehistä ei ole mulle kuin  haittaa. Ystävä sanoi tänään, että kannattaisko mun ottaa vähän muitakin miehiä kuin Tyyppi. Että jos tapailis vaikka vaan. No, eipä noita muita miehiä tässä oo tunkemassa, enkä jaksa enää noita treffipalstapettymyksiä kyllä ollenkaan. Jos saisin tuon uuden työn niin se saattais auttaa vähän tossa miesasiassakin, siis ajattelemisen lopettamisessa. Toisaalta se tois mulle 3 tuntia lisäaikaa vuorokauteen, että sittenhän sitä kerkeis ja jaksais sekoilla vaikka kuinka, hui. Mutta jos mä päätän olla ihmisiksi niin kyllähän mä pystyn.

Mutta siis Tyypin kanssa nähtiin eilen, melkein kuukauden tauon jälkeen. Pyysi mut ilmeisesti painostettuna kylään (tajusin sen vasta liian myöhään) ja siitä tuli sitten pienoinen pettymys. Mulla siis odotukset korkeammalla kuin mitä Tyyppi pystyi mulle antamaan. No, mä en voi sitä painostaa ja olen yrittänyt ollakin painostamatta. Siinä vieressä oli kuitenkin niin hyvä olla.

Mä sitäpaitsi luulen, että mun odotukset miehen suhteen on karanneet niin korkeaksi, etten mä semmosta ihan helpolla löydä, mikä mulle kelpaisi. Inssimiehen suhteen olen luovuttanut. Jutellaan kyllä, mutta siihen se jää, ei voi mitään.

Pojat valoivat eilen VIHDOIN lattian! Näyttää heti jo niin paljon valmiimmalta, vaikka onhan tossa vissiin vielä vaikka kuinka hommaa.

Tässä vielä päivän biisi, joka mut sai kävelemään itsevarmana sinne työhaastatteluun. Terapiamies kun sanoi ettei sinne saa mennä Puolinaisena. En tosin mennyt 11 sentin koroissa kun en tunnu pysyvän pienemmilläkään koroilla pystyssä. Jätin autonkin vähän kauemmaksi, että sain kävelymatkan aikana suoristettua itseni Kokonaiseksi. Huomenna sit näkee että onnistuinko.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti