Lukijat

maanantai 27. elokuuta 2012

Työhaastattelu!

Jännittävää, huomenna olis työhaastattelu! Itse työ ei välttämättä ole mun unelmatyö, mutta työmatka olis unelmatyömatka. Kolmisen kilometriä! Pitäis jotenkin saada se paikka ihan väkisin! Pitäkää huomenna klo 10:00 peukkuja!

Tää saikkuviikko on mennyt kyllä nopeesti! Lauantaina käytiin tyttöjen kanssa maalaishappeningissä ja paijailtiin elukoita. Kohta tulee nuohooja ja huomenna se haastattelu. Keskiviikkona meen jo töihin. Ei tää käsi ihan kunnossa vielä oo, mutta kyllä mä pärjään sen verran . Tuen kanssa kirjoittaminen ei satu ollenkaan.

Virtuaaliterapiastakin olis paljon kirjoitettavaa, mutta se saa jäsentyä vielä hetken ennen ulostautumista. Pieni ote:  "Samalla vähättelet itsesi napanöyhtäpalleron veroiseksi epäihmiseksi ja sitten levittelet itsesi napanöyhtänä Tyypin eteen". Niin totta! Toi lause kuulostaa aika pahalta, mutta en mä sitä mitenkään pahasti ottanut.  Joskus täytyy kuulla totuuksia ja se on ihan hyvä kun ne tulee semmosesta suunnasta, mikä ei sano noin satuttaakseen.  Terapiamies on kauhean kauhean fiksu ja se lukee mua kuin avointa kirjaa. Ja kun se on mies niin kohta mä oon oppinu miten miehet toimii (tai sitten en)

Oikein hyvää ja aurinkoista viikkoa kaikille! <3

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti saisit työn. Helpottaisi varmasti paljon tuo työmatkan lyhentyminen.

    VastaaPoista