Lukijat

maanantai 29. lokakuuta 2012

20000! Huh!

Kohta on 20 000 sivunäyttöä täynnä! Aika uskomaton määrä. Kiitos jokaiselle lukijalle myötäelämisestä!

Luin juuri viime tammi ja helmikuun postaukset läpi ja itkin. Se tuntuu niin kaukaiselta ja kuitenkin vielä niin kipeältä, vaikkei siitä ole niin kauaa ja silti siitä on niiiiiiin kauan. Niin hemmetisti on ehtinyt sen jälkeen jo tapahtua! Huh!

Kuopus laittoi kuvaviestillä Vosun koiran MUN sohvalla. Oltiin sovittu että se sohva tulee mulle. No, en haluu enää. Ei se mulle mahtuiskaan. Ex ei ollut ennen koiraihminen eikä todellakaan siedä koiria sohvalla, mutta ehkä toi Vosun piski on sitten jotenkin eri asia.

Onpas ollut vuosi. Elämäni rankin.

6 kommenttia:

  1. Tiedätkö, mä luin vanhaa blogiani juuri tässä pari päivää sitten. Ja huomasin, että oon ollut silloin ihan saakelin surullinen, rikki ja totaalisen hajalla. Epätoivoinen, täysin toivoton, ahdistunut ja masentunut. Miten YKSI VUOSI voikaan muuttaa elämää niin paljon....nyt kaikki tuntuu melkein unelta jo..

    Tämä tarina siksi, että huomaat, että asiat muuttuu. Se hiton aika vaan kulkee niin hitaasti... Mutta sä selviät!

    VastaaPoista
  2. Moi. Pari iltaa siinä meni, että sain koko blogisi luettua läpi. Kovia olet joutunut kokemaan, mutta vaikutat kyllä ihmiseltä joka ei hevillä periksi anna! Seuraan kyllä jatkossakin blogiasi, koska jokin siinä vain kosketti. Tai varmaan se on tuo oma vastaava tilanne. Nyt sitten aprikoin, että jospa rupeaisin blogin kautta itsekin itseäni "purkamaan". Tsemppiä kovasti tulevaisuuteen siulle!

    T.mies78

    VastaaPoista
  3. mies78, rupee ihmeessä bloggaamaan ja kun rupeet niin linkkiä mulle, ois hirveen mielenkiintoista seurata miehen blogia vastaavasta aiheesta!

    Kiitti Pohdiskelija! Joo, kohta on vuosi eropäätöksestä ja huh, on tosiaan tapahtunut. Mutta vielä ei olla selvillä vesillä...

    VastaaPoista
  4. Vuosi on pitkä aika ja kun 3 kuukaudessakin ennättää niin hemmetin paljon tapahtumaan!

    Mä kuulin juuri, että miehen Toinen oli auttanut häntä valitsemaan meidän uuden kämpän sohvat ja auttanut roudaamaan ne tänne. Nyt ei tee mieli enää istua niillä. Mulle ei viitsinyt silloin aikanaan edes kuvaa laittaa, että tällaisia oli ostamassa, vaikka periaatteessa mun kämppään olivat tulossa. Tai siis mun-ja-mun, siis siihen jonka piti olla mun kämppä.

    Mutta hei, nyt on Halloween ja vuoden ainoa virallinen noitapäivä. Eiköhän duunata jotkut kangasnuket pikaisesti ja aleta tykittämään neuloilla :)

    VastaaPoista
  5. Hyi helvetti Jääkarhu! Mä en mielikuvapistelen jotain nukkea, ehkä ne pistot menee silläkin perille :D

    VastaaPoista
  6. Tässähän sitä blogin alkua olis.
    http://yhdenmiehenelamaa.blogspot.fi/
    T.mies78

    VastaaPoista