Lukijat

lauantai 24. marraskuuta 2012

Huono karma rempalla

Joo, joku kirous tän rempan yllä leijuu. Iskällä oli tiedossa hyvä, luotettava, nopea remppamies. Tuntee työnsä puolesta. No, mä sitten ajattelin, että jesss, kyllä tää nyt lähtee etenemään ja kohta mä saunon! Tässä ollaan odoteltu sitä häiskää se puoltoista kuukautta. Viikko sitten oli iskälle puhunut, että tällä viikolla voisi tulla tekemään. No, ei oo näkyny, eikä luulunut. Ja pyysin iskän sanomaan sille tyypille, että sanoo vaan ihan reilusti jos homma ei kiinnosta tai ei ole aikaa niin etsin täältä kyllä remppamiehen. No, iskä oli sanonut ja silti kaiken piti olla ihan ok. No ei vissiin ollut sitten.

Eilen juttelin iskän kanssa puhelimessa ja sanoin, että nyt meni hermot ja alan etsimään saunan tekijää muualta. Vituttaa kun olisin voinut sen etsinnän aloittaa jo silloin puolitoista kuukautta sitten. Ja nyt saunoisin jo.

Niin ja ilmi on käynyt, että Vosu on nyt sitten aikeissa ostaa sen mun puolikkaan talosta. Huh, aika hölmöä kun ovat tunteneet kolmisen kuukautta :D No, eipä ole mun asia (paitsi tietty vähän, ainakin mun mielestä). Kunhan saisivat nyt järkättyä mulle vaan ne rahat.

Olenhan mä tietty tässä miettinyt (ehkä osittain kateudesta) että teinkö mä oikean ratkaisun. Kai mä tein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti