Lukijat

torstai 29. marraskuuta 2012

Huvitusta


Heh, päivän huumoripläjäys tuli exän suunnalta. ”Haluatko sen sängyn, on jäämässä ylimääräiseksi” Anteeks mitäääääh? Siis haluanko mä sen sängyn, jossa mä olen nukkunut sen 10 vuotta ja jossa Vosu on paneskellut muutaman kuukauden? EN TODELLAKAAN HALUA! Ilmeisesti ei Vosukaan halunnut enää paneskella siinä sängyssä, jossa mä olin sen 10 vuotta nukkunut. Vain miehelle voi tulla mieleen kysyä tuommoista. Okei, kerroin tän jutun Ystävälle, se ei tajunnut mun huvitusta ollenkaan, eli tää olikin vain mun omassa päässä. Tai ehkä sen ymmärtää vaan ihminen joka on samassa tilanteessa juuri nyt.

No,  homma on nyt menossa vissiin siihen, että talo lähtee pois myynnistä ja kaupat tehdään (Vosun kanssa) ehkä  jo tämän vuoden puolella. Mun mielestä toi asia etenee kyllä perkeleen hitaasti. Mutta mä nyt koitan pitää turpani kiinni. 

Eilen tilasin sitten sen pönttöuunin! Saan sen jo joulukuussa, viikolla 51 tai 52! Ihanaa! Ystävän mielestä ajankohta on tosi huono kun on joulusiivoukset ja kaikki ja siitä tulee kaaaauheesti sotkua! No, mä olen yhden pönttöuunin rakennuttanut eikä se sotku mitään maatamullistavaa  ollut. Päivässähän se pykätään pystyyn kuitenkin. Ja pakko oli sanoa, että on tässä vähän pidemmänkin remontin keskellä asuttu. Mulle ei ole mikään joulusiivous ollut ennenkään ongelma. Siivoan jos huvittaa, jos ei huvita niin en siivoa. 

Päästiin muuten yhteisymmärrykseen joulusta (tyttöjen mielipidettä ei ole vielä kysytty, se toki vaikuttaa) . Tytöt ovat mun luona jouluna ja exä tulee aattona syömään. Kyllähän mä exälle sanoin, että mahtuu meillä yöpymäänkin jos haluaa, ettei tarvitse illalla kotiin ajaa.  Sanoi palaavansa asiaan lähempänä. Vosu on aaton töissä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti