Lukijat

torstai 1. marraskuuta 2012

Hyvä fiilis

Mä pesen pyykkiä, omalla, itse asennetulla pesukoneella, omalla vedellä. Vähän se hana valuttaa, mutta ei se mitään. Tyypin kanssa asennettiin, Tyyppi tsemppas mua pikaviestin kautta kun mä lyhdyn valossa askartelin letkujen kanssa :). Hyvä tuli vaikka ite sanonkin!

Sähkömieheni on samaa sarjaa kuin remppamiehet, vaikkakaan ei edes remppamiesten tuttuja vaan ihan oikea. Ei ole ehtinyt asentamaan lattialämmitystä eikä lamppua, eikä pistorasiaa. Huoh. Lupasi tällä viikolla tulla, parempi olis kun mä tykkäisin siitä lattialämmityksestä kylppärissä kyllä.

Tänäaamuna nöyrryin ja pistin makkariin patterin päälle. Oli 14 astetta ja se alkoi olemaan vähän liian viilee. No, rahaa se vain on. Sähkölasku pelottaa kyllä vähän.

Muutamalla seuraamallani bloggarilla on uudet ihanat rakkaudet ja olen kateellinen. Odotan, että koska olis mun vuoro. No, kai se tulee, siihen on uskottava. Toivottavasti saan itsekin vielä hehkuttaa uutta rakkautta joskus :).

Kyllä mulla on välillä ihan hyvä yksinkin. Lämmittelen mökkiäni, pesen pyykkiä, kuuntelen musiikkia. Aika hyvä fiilis :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti