Lukijat

lauantai 1. joulukuuta 2012

Seriously!

Saunaremppa... Jooh... Sen hemmon piti siis tulla tänään, mutta tulikin tekstari että olkapäässä on tulehdus että pari päivää pitää väkisinki levätä. Hakee kortsisonipiikin. Jep jep. Olkoon perkele vaikka peräpukamat, mutta meikäläisen remppamies meni kyllä vaihtoon vaikkei ehtinytkään kuin kartoittaa tilanteen. Panin tekstarin takas että parantelee rauhassa, mä joudun nyt kyllä ottamaan muualta. Ei tullut mitään vastausta. Panin sitten samantien tekstarin sille paikalliselle, jota olin jo kysellyt ja sain minuutin sisällä tekstarin takas että on sähkölinjoja korjaamassa (on siis myös sähkäri) ja että soittaa kunhan saa tilaisuuden. No, ei tuntiakaan niin jo soitti. Riippuu myrskytuhoista että koska pääsee mun saunan kimppuun, mutta kyllä mulla tosta jäi nyt ihan hyvä fiilis. Ei se nyt valmiiks tule siiheks kun se alkuperäinen remppamies tulee sieltä työharjottelustaan, mutta ei sille nyt vaan voi mitään. Mutta vituttaa, vituttaa aika ankarasti kyllä. En mä kyllä vaan osaa näköjään tätä miesten maailmaa, siis olla vittumainen ja tiukka bitch. Annan vain pyörittää itteeni tyhmänä. Helvetti!

ARGH!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti