Lukijat

keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Vainoharhainen

Mä kuvittelen, että jotkut ihmiset puhuu musta. Mä etsin piilomerkityksiä joittenkin sanoista ja kirjoituksista. Olen vainoharhainen. Onneksi mulla on Terapiamies joka palauttaa mut aina maan pinnalle. Kerta toisensa jälkeen.

"Kuules Puolinainen. Sulla on sellainen issue, että sä kuvittelet, että ihmiset ajattelee susta kaikkea, mutta todellisuudessa ketään ei voisi vähempää kiinnostaa sun tekemiset"

Sitä mä en tajua, että kun se tietää miten heikoilla mä olen niin sitten se katsoo oikeudekseen kirjoittaa tuollaista. Ja sitten se kääntää sen mun syyksi jos loukkaannun kun hän aiheesta sanoo. Ja noin tyylikkäästi vielä muotoilee. No, oma vikanhan se on, mitäs olen antanut itsestäni enemmän kuin mitä olisi suotavaa. Liikaa, että pystyy loukkaamaan.

Joo, ketään ei todellakaan kiinnosta mun tekemiset. Johan sen osoittaa mun pyöreä nollasaldo joulukorteissakin. 10 vuotta lähetin parikymmentä korttia joka joulu ja silti en montaakaan saanut takas. Tänä jouluna en lähettänyt ainuttakaan. Enkä myöskään nähtävästi ainuttakaan saanut. Tasapeli siis. Mutta pahemmalta tuntuisi jos olisin itse ne kortit taas lähettänyt.

Joo, että hyvää joulua. Ja kiitos Terapiamies kun palautit taas maanpinnalle. Tänään en ollutkaan ehtinyt vielä itkeä. Tilanne onneksi korjaantui.

2 kommenttia:

  1. nainen missä on sun TyttöKaverit! ei miehet! vaan ne naiset kenen kanssa hölistä ja nauraa ja tuntee sut läpikotaisin ja palauttaa sut maan pinnalle Eri tavalla kun noi kolmijalkaset. esim. 'nainen olet meille rakas, olet ihana juuri tuollaisena, ole itsesi paras ystävä, oletsitä jo meille.'

    VastaaPoista
  2. Eipä mulla pahemmin noita tyttökavereita ole. Ne vähäisetkin, jotka noin voisivat sanoa, jäivät vanhalle paikkakunnalle. No, onhan mulla Ystävä, joka joskus mun itsetuntoa kohottaa. Ja minä itte tietty, joka yritän toitottaa itselleni, että olen hyvä ja kelpaan tämmösenä.

    VastaaPoista