Lukijat

maanantai 25. maaliskuuta 2013

Viikonloppu, ei kovin hyvä sellainen

Koko viime viikon päivystin synnyttävää kissaa. Maanantaista asti näytti, että ihan just syntyy. Ei syntynyt. Lauantaina alkoi sitten supistaa, mutta homma ei edennyt. Ekakertalainen synnyttäjä. No, pääsin eläinlääkärille ja saatiin vähän oksitosiinipiikkiä. Sillä alkoi syntymään. Eka pentu ilman sikiökalvoja, ei oikein luistanut, jäi jumiin. Mä koitin kiskoa sitä pois, ei lähtenyt. Oltiin ylimääräisenä siellä eläinlääkärissä, eli ell katsoi meitä aina kun potilaiden välissä ehti. No, saatiin se pentu sitten vaivalla pois, ei se oikein halunnut elää. Loppujenlopuksi oli epämuodostunutkin. Sitten loppui taas supistukset. Leikattiin auki. toinen samalla tavalla epämuodostunut pentu syntyi sitten keisarinleikkauksen kautta. Eli ei ainuttakaan elävää pentua ja helvetillinen ell-lasku. No, tätähän tää on.

Lauantai meni sitten siinä.

Sunnuntaina oli Tyyppi-kriisiä, mutta sen seurauksena jouduin poistumaan koneelta ja sain siivottua, jess. Äkillinen poistuminen koneelta aiheutti kriisin ja kysymyksen "Oletko sä rakastunut muhun". Justiinsa. Vastasin että en mä tiedä edes mitä rakkaus on. Se jäi sitten siihen. Sillä oli ollut taas joku nainen kierroksessa ja mä en oikein osaa siihen suhtautua. Pyysin, että se antaa mulle aikaa. Lupasihan se antaa.
Siivouksen ja kriisin jälkeen lähdin töihin. Vapaaehtoisesti ja ilmaiseksi, selvitäkseni työtaakasta. Sädekehä kiiltää, heh. Not.

Illalla sitten vähän karpaloa ja hassuttelua Tyypin kanssa. Jooh. Kivaa oli taas. Kriisi oli tiessään. Ärsyttävää.

18 kommenttia:

  1. sä oot terve usko pois

    VastaaPoista
  2. Mitähän toikin nyt sitten tarkotti?

    VastaaPoista
  3. no siis, niin kokonainen kuin nainen voi olla. miks annat tyypille egoboostausta? äläkä syytä nyt karpaloo pelkästään.

    VastaaPoista
  4. Siks mä annan sille egoboostausta kun mä oon heikko. En syytä karpaloa, olin selvinpäin kuitenkin kriisin sattuessa. En mä muutenkaan kännissä lipsauttele yleensä semmoista mitä en selvinpäin sanoisi. Ehkä :)

    VastaaPoista
  5. niin mut hassutteluun. hitto mikä sana.

    VastaaPoista
  6. Söpöstelykikatushassutteluu :D Siinä sulle sana :D

    VastaaPoista
  7. Kasvatatko rotukissoja?

    Vai miksi noita penkissoja on niin paljon?

    VastaaPoista
  8. siis pentukissoja ... heh :)

    VastaaPoista
  9. Ihanaa. Minkä rotuisia?

    VastaaPoista
  10. Rotu pysyköön salassa :)

    Ihanaa, no joo, harvemmin näköjään ainakin tällä hetkellä

    VastaaPoista
  11. jaa että hassuttelu on jotain muuta kuin seksiä tässä...

    VastaaPoista
  12. No kyllä! Seksi on vakava asia :D

    VastaaPoista
  13. Niin ja siis hassuttelu tapahtui ihan omien koneiden takana kuitenkin.

    VastaaPoista
  14. huh no mä jo susta ehdin ajatella kaikkee...

    VastaaPoista
  15. Noh, mitäs sä kerkesit musta ajatella :D

    VastaaPoista
  16. kaikkee helvetin likaista, tietysti :p

    VastaaPoista
  17. Mä oonkin tämmönen dirty little bitch :D Hahhah :D

    VastaaPoista