Lukijat

lauantai 16. maaliskuuta 2013

Voi itkujen itku

Nyt se sitten tapahtui mitä olen pelännyt. Tyyppi on ihastunut. Ja mun on helvetin vaikee olla iloinen ystävän puolesta. Kertoi aamulla, että tämä nainen, josta on aikaisemminkin puhunut oli ollut yöllä sen luona. Mä juttelin Tyypin kanssa puoleen yöhön ja sen jälkeen se sitten tuli. Asuu siinä ihan lähellä. 100 metrin päässä. Todella kaunis, Tyyppi mietti että tuntuis aika hassulta jos olis niin kaunis tyttöystävä. Mä en osannut oikein kommentoida. Itkin vain näppiksen äärellä. Tosi vaikee suhtautua tähän asiaan.  Tyyppi huomas kyllä että mä  olin vaisu. Yksi aikakausi on nyt loppu ja yritän jatkaa ystävänä Tyypin kanssa. En mä tiedä osaanko mä. Ainakin nyt tuntuu ihan helvetin pahalta. Toivottavasti saan itkettyy tän asian pois tänään niin saan tasoteltua silmiä huomisen.

Tiesinhän mä että joskus tää tapahtuu. Sattuu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti