Lukijat

lauantai 6. huhtikuuta 2013

Jepjep, treffit

Pääsin tavoitteeseen, en pannut. Väkisin pussasin kyllä lopuksi.

Autolla menin, kävelin ravintolalle jonkun matkaa. Kävelin yhden terassin ohi. Sieltä joku huusi mun perään. "nätti likka, pylly on vähän iso, mutta ei se haittaa mitään". Voi helvetti. Teki mieli tirauttaa pienet itkut siinä. Kyllä mä nyt saatana sanomattakin tiedän, että mulla on iso perse. Mut hyvä kun tuli nyt muistutettua sitten.

Käytiin syömässä, tuli heti semmonen ounou-fiilis kun jätkä istui kädet puuskassa mua vastapäätä ja katseli ohi. Mä koitin saada katsekontaktia, mutta kovin vaikeasti onnistui. Vaikutti tosi hermostuneelta ja söi kauheeta kyytiä. Jotain yritettiin jutella, mutta pitkiä taukoja oli. No, en mä lannistunut, vaan lähdin sen kanssa kävelemään, käytiin yhdellä baarissa, vaihdettiin baaria, käytiin toisilla toisessa baarissa, mutta ei, ei siitä tullut mitään. Hiljaisuudet oli pitkiä, välillä juttua tuli vähän, mutta ei vaan kantanut. Ei tarttunut mihinkään pieniin vihjailuihin mihin olisi ollut hyvä tarttua ja saada jutteluun jotain kivaa kipinää. Olisi vielä lähtenyt mun kanssa jonnekin baariin, mutta mä päätin että huomenna on työpäivä ja mun pitäis mennä ajoissa nukkumaan.

Toi sitten mut kiltisti kotiin. Mä sanoin mun pihassa "anna pusu" ja kävin kiinni, pussashan se sitten takaisin kuitenkin, mutta aika huonot fiilikset kyllä jäi.

Että sellaiset treffit.

7 kommenttia:

  1. eikö viimeistään tossa yhdellä syömisen jälkeen olis tullut selväks asiat? vai kiusasitko itsees taas kerran...

    emt kyllähän se niin on että paskat treffit on paskat treffit. paha sanoo, mistä toi äijä sut löysi? vai säkö pyysit ja anelit ulos?

    VastaaPoista
  2. No kun välillä tuntui, että juttu lähtisi liikkeelle, mutta ei sitten vaan lähtenyt. Mä en todellakaan anele mitään miehiä ulos, okei, Tyyppi olkoon poikkeus, en tosin enää anele siltäkään.

    VastaaPoista
  3. haha, naiset :D mut sä oot niin sellainen et kyllä tiedät milloin se lähtee ja milloin ei ;)

    VastaaPoista
  4. oot sä. luotat vaan ittees sheikkaat sitä äässii

    VastaaPoista
  5. Olipa urpo jätkä. Vaikka ei treffeillä heti löytyisi sitä unelmien kumppania niin voihan sitä silti veittä kivan päivän ja tutustua uusiin ihmisiin.

    Iso perse on hyvä juttu ! Käytä tiukkoja farkkuja ja vedä se paidanhelma ylös. Perseet esille.!

    VastaaPoista
  6. Oudointa tossa jätkässä on se, että se on sen jälkeen jutellu kuiteskin mesessä ja puhunut että vie mut moottoripyöräilemään ja kaikkee. Kuka noita voi ymmärtää? Ei kukaan!!!

    VastaaPoista