Lukijat

lauantai 25. toukokuuta 2013

Sukutapaaminen

Tänään oli siis se vähän pelkäämäni sukutapaaminen mun äidillä. Osanotto oli kovin yllättävä!

Äitini, joka on ollu isänsä kanssa riidoissa 30 vuotta otti isänsä asiallisesti vastaan, sekä myös veljensä jonka kanssa hänellä ollut myös rahariitaa. Molemmat riidat lähteneet aikoinaan rahasta.

Paikalla siis koko äidin puolen suku, mummokin, joka pääsi lomalle sairaalasta ja joka kotiutuu maanantaina. Kaikki mun sisaruksetkin, veli ja sisko siis, olivat päässeet paikalle ja amerikantäti vanhimman tyttärensä kanssa. Aika kivaa oli, vaikka en olisi uskonut.

Puhetta tuli mummon sairaalassaolosta ja oli pakko mainita äidille että ei sitten viitsinyt kukaan mulle ilmoittaa. Äidin kommentti oli vain että olisinko muka täältä asti lähtenyt katsomaan? No, olisinpa voinut, on mulla asiaa sinne päin ollut tässä viime aikoinakin. Ärsyttävää.

Veljen tyttöystävän kanssa juttelin ja kertoi että olisivat menneet moikkaamaan tyttöjä exälle, mutta exä ei suostunut ottamaan niitä vastaan kun Vosu ei ollut vielä oikein kotiutunut. Siis whaaat? Eli vaikuttaisi siltä, että Vosu haluaa karkoittaa kaikki mun sukulaiskontaktit tyttöihin silloin kun ovat isällään. Tokihan mun velvollisuus niitä suhteita on eniten ylläpitää, muta kun veli perheineen käyvät äidilläni usein siinä 10 kilometrin päässä niin samalla haluaisivat nähdä tyttöjäkin. Hieman huolestuttaa kyllä että mitähän sitten tapahtuu kun se beibi syntyy. Miten suhteet kotona muuttuu vai muuttuuko. No, we'll see... Muutenkin on semmonen fiilis, että exää on kielletty kommunikoimasta mun kanssa mitään. Voi voi, ei taida poikaparka tietää mihin on ryhtynyt, mutta eipä ole mun päänsärky. Mutta jos se tyttöihin alkaa vaikuttamaan niin sitten on kyllä leikki kaukana! Voin vakuuttaa...

Sukutapaamisen innostamana päätin järjestää tuparit heinäkuun toisella puoliskolla, ääneen sanottu ja kutsu heitetty, eli pakko järjestää :). Ehdotin siskolle, että voisi samalla esitellä tyttöystävänsä suvulle niin tulisi sekin  hoidettua pois alta, kaikki lähisukukaan ei tästä uudesta seksuaalisesta käänteestä tiedä :)

2 kommenttia:

  1. Mä tykkään kun tämä, ja kaks tätä edeltävää postausta oli jotenkin niin positiivissävytteisiä. Tai siis sitä hyvää fiilistä aisti niistä. Tai sitten mä vaan luen asioita vaaleenpunaset lasit päässä. Oli miten oli, toivotaan että tämä eka duunipäivä on ollut mukava, kaikesta uuvuttavuudesta huolimatta.:)

    VastaaPoista
  2. Kyl mulla välillä positiivisiakin fiiliksiä on, näin kesän korvalla varsinkin. Ja niin kauan kun pidättäydyn juttelemasta tyypin kanssa niin menee aika hienosti :).

    VastaaPoista