Lukijat

torstai 29. elokuuta 2013

Parannun, kai

Kävin tiistaina Kalevalaisessa jäsenkorjauksessa ja käsi alkoi parantumaan (voi olla kyllä sattumaakin, mutta sama se, kunhan parantuu). Nyt saan sen jo suoraksi melkein ilman kipua, hyvä tästä vielä tulee :).

Tunnustan, mulla on ollut yksi Äijä. Mutta se on vain pari viikkoa sitten eronnut ja kaiken lisäksi horoskoopiltaan Oinas, ei voi tulla mitään. Ja sillä on korvikset.

Kävin elokuvissa Ystävän kanssa, paska elokuva ja paha mieli tuli jostain syystä. Ainut mikä nauratti, oli se kun siinä sanottiin muutaman kerran "kyrpä", heh, mulla on vähän huono huumori. Yksinäisyys iski sen leffan jälkeen jotenkin päin pläsiä. Oon miettinyt tässä elämän tarkoitusta, en keksinyt. Rakastaa ja tulla rakastetuksi, paskat, ei se se voi olla.

Tein aamulla to do-listan. Siinä oli aika monta kohtaa, yhtään en saanut niistä ruksittua yli. Vaikka eivät olisi olleet kummoisia tehdä.

Perkele mä en jaksa, tää kotona kökkiminen ei tee hyvää mun mielelle.

Viikon biisi, kolahtaa jostain syystä.




5 kommenttia:

  1. kerro kyrpäjuttuja. nettideitti taas?

    VastaaPoista
  2. Kyrpäjuttu oli kyllä ihan siitä elokuvasta.

    Joo, Äijä löytyi kyllä netistä. So?

    VastaaPoista
  3. Pakit sain, niinkuin aina, tyytyväinen nyt arvon anonyymi?

    VastaaPoista
  4. the anonyymi, edelleen :) sait, ennenkuin ehdit antaa itse?! vältä noita korvistyyppejä...

    VastaaPoista
  5. Älä kiusaa mua. Mul on tarpeeks paha mieli ilman vittuiluakin. Niin, mä koitan välttää oinaita

    VastaaPoista