Lukijat

tiistai 24. syyskuuta 2013

Jeeee, toimiva tanssikurssi

No niin, naapurikunnan tanssikurssilla tuli käytyä. Paljon pienepi ryhmä ja kivoja ihmisiä. EI yhtään keskenkasvuista hihittelijää ja vastaan jänkkääjää :)

Olivat vielä tangossa menossa, eli pääsin hyvin mukaan. Ope halusi näyttää mulla, että miten se tangoasento otetaan, oikea kylki oikeaa kylkeä vasten (uuuuh, tiukka miehen vartalo, jota vasten sain painaa oikean rintani, oioi...) Ja sitten askeleet menee näin limittäin (uuuuh, miehen tiukka reisi mun jalkovälissä, okei, ei ihan siellä, mutta reisien välissä anyway). Ois voinut laittaa silmät kii ja vähän fiilistellä, mutta mä olin siinä vähän niinkuin näyttelykappaleena ja kaikki katsoi.

Siellä siis toimi parinvaihto ja sain tanssahdella kolmen miehen kanssa. Yksi niistä oli hillittömällä mahalla varustettu äijämies jota vasten sain sitten painautua. Osasi viedä ihan hyvin, otti asian tosissaan ja puuskutti ja vinkui mun korvaan oikein kunnolla kun väänsi oikein kunnolla mun kanssa tangoa  :D. Kyllä tanssiessa kuuma tulee! Siinä puuskutusta kuunnellessani ajattelin että tämä on pakko kirjoittaa blogiin ja meinasin revetä kikattamaan kesken tanssin. Onneksi sain pidäteltyä :D

Mutta jeejeeeee, hyvä fiilis jäi!


11 kommenttia:

  1. Jeejee!!!


    Kolmen miestä sun jalkojen välissä samana iltana..sä oot kyllä aika kauhee... ;)

    VastaaPoista
  2. Ei muut uskaltaneet oikein samalla tavalla tunkeutua kuin ope, mutta oon kyllä melkein varma että osuin vahingossa jalalla pippeliin, khihihih :D Ei siis open eikä sen isomahan, mutta yhden niistä miehistä :D Khihihih :D

    VastaaPoista
  3. Jaa niin että jäi kantapään alle vai?? ;)

    VastaaPoista
  4. Ai senkö takia se niin kimeästi kiljahti :D

    VastaaPoista
  5. Tuolla lukee, että PUUSKUTTI.... *reps*


    Nyt lopetetaan tää :-D

    VastaaPoista
  6. Isomaha puuskutti :D Ai kauheeta, jos se olikin semmonen "mä tuun just"-puuskutus! Nyt mä vasta sen tajusin! Pippelikontakti oli toisen miehen kanssa :D

    VastaaPoista
  7. :D Kiitän jälleen päivän nauruista.

    Hienoa, että löytyi mieluisampi tanssikurssi.

    VastaaPoista
  8. Olen vilpittömän onnellinen sun puolesta ja sun täytyy ehdottomasti ottaa toi Pohdiskelija mukaan niin voitte sitten kimpassa kisata kumpi teistä saa ennemmin tanssipartnerin tulem....eikun puuskuttamaan ;D

    VastaaPoista
  9. Joo, me otetaan Jokivaris ja Peppone tansseihin koska te olitte ekoja, jotka ilmoittautui :)

    VastaaPoista
  10. täähän on kuin jostain fifty shadesista huhuh...

    VastaaPoista