Lukijat

keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Jess, hyvää palautetta

Ihanaa saada välillä hyvää palautetta, mä niin tykkään tästä työpaikasta! "Tänään meni homma tyylikkäästi, osaat kyllä todella hyvin". Taputapu mulle :). Vedin siis sen tuurauksen samalla tyylillä kuin varsinainenkin kirjanpitäjä, mikä tuossa tiukassa aikataulussa on aika hyvä saavutus. Illat istun vielä asiakaspalvelussa, pää pyörryksissä tiukasta kirjanpitoväännöstä. Kyllä mä vaan oon aika hyvä :D.

Aloitin maanantaina laihiksen, taas. Nyt lähtee prkl! Samalla joutuu alottamaan tipattoman kun alkoholissa on niin kauheesti hiilareita ja kaikkee. Tosin punkku kävis tähän ruokavalioon, mutta en ole oppinut sitä vielä juomaan. Ehkä jatkan harjoituksia, ehkä en, jää nähtäväksi.

Tänään eläinlääkäri niitten klamydiapuolalaiskissojen kanssa, loppuviikosta varmaan tuloksia, pelottaa ja jännittää ihan hirveesti! Olispa tauti poissa! En tiedä mitä mä teen jos se ei ole poissa. Talvi tulee ja eristyksestä pitäisi ottaa pois kun ulkorakennus ei ole eristetty, enkä sähköllä semmoista pysty lämmittämään.

Pitäkää siis peukkuja!

2 kommenttia:

  1. Peukkuja pidetään!!

    Auttasko se mitenkään, jos mä ottasin ne punkut sun muut sun puolesta? Mä kun oon jo toivoton tapaus kilojen kanssa, voisin hyvin jeesata sua :)

    VastaaPoista
  2. Hyvä sinä!

    Vanhana densona voin kertoa ettei mene kovinkaan punkun kanssa treenaamisessa, vaan pian saat menemään kokonaisen laatikollisen illassa :D

    Lykkyä pyttyyn kissojen kanssa ja toivotaan ettei mitään vakavampaa ole tulossa.

    VastaaPoista