Lukijat

sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Mindfulness ja lavatanssikurssipäivä

Huh, kiirettä pitänyt! Aamusta oli 5 tunnin mindfulness-kurssi, mielenkiintoinen, tarttis treenata kotona päivittäin tietoista läsnäoloa, ehkä jatkaa se talvella aloittamani kirja loppuun. Kurssin jälkeen oli ihan töttöröö-fiilis kun 5 tuntia oli tullut oltua niin läsnä ja rentouduttua.


Mä vähän ihmettelin käytöstäni, mä halusin ryhmätöissä aina aloittaa, pidin 3 minuutin monologin rusinasta, miltä se tuntui, tuoksui, näytti ja kuulosti. Muutkin toki piti sen monologin, mutta mä halusin olla eka. Ootteko ajatellut että rusinasta lähtee ääniä? Kyllä, kokeilkaapa pistää rusina korvan juureen ja pyöritellä sitä siinä :). Halusin myös ihmeen usein kommentoida ensimmäiseksi kaikkea. Mitä ihmettä mulle on tapahtumassa? En ymmärrä.

Kotiin muutamaksi tunniksi ja kansalaisopiston lavatanssikurssille. Aamulla olin kellonajan katsonut. 19:30-21:00- Jep, got it. 19:20 olin pukkarissa, ei ketään muita, salista kuului askeleita, voi V****! Mä olen myöhässä!!! MÄ, joka en ole KOSKAAN myöhässä! Mietin että lähdenkö pois, mutta en, rohkeasti  menin sisään anteeksipyytävän näköisenä ja mietin että mitähän tanssia tässä niinku treenataan. No, ilmeisesti argentiinalainen tango oli kyseessä. Kun oltiin askelharjoituksista päästy paritasolle ja ihmiset pariutui, tajusin että mä olin ainut pariton. mielessä pyöri hetken aikaa "voi v****v***u" ja kirmasin open luo kysymään että oliks tää semmoinen kurssi että pari piti olla mukana. Ei kuulemma. Tai sit se vaan sanoi etten rupeis itkee samantien.

Mutta! Mä sainkin olla sitten se, joka open kanssa näytti askelia :). Aiai, ihana olla jämäkästi vietävänä, mä pääsin helposti mukaan vaikka olinkin myöhässä kun ne muut oli niin tumpeloita. Se opettaja oli about pikkasen mua nuorempi, suloinen, pilke silmäkulmassa, tuoksui ihanalta, mutta rengastettu. Mutta ei voi valittaa :D. Opin paljon paremmin opettajan käsissä, vaikka jouduinkin tanssimaan aika paljon yksinkin. Osa niistä miehistä oli oikeesti semmosia puujalkoja, että ei käy niitten muijia kateeks :D. Ope lohdutteli mua, että ensi viikolla on sitten parinvaihtoa, niin kaikki pääsee tanssimaan parin kanssa kunnolla. Mä olisin kyl voinut sen opettajan kanssa tanssia, hmph :)

Kiva päivä :)

Muoks: Ajellessani tuli radiosta tämä biisi, itkin kun tajusin että tää kertoo ihan musta ja mun äidistä. En mä tiedä mitä mun ton äitisuhteen kanssa tekisin. No, en jaksa pohtia sitä nyt, huomasin vaan ton biisin kautta että asia on kovin kesken :(

4 kommenttia:

  1. Kivalta kuulostaa! Ja heti sitten muiden eteen tanssahtelemaan, hihii ;)

    Sä kuulostat paljon pirteämmältä ja elämään positiivisemmalta kuin kuukausi sitten :)

    VastaaPoista
  2. Joo, mä kun oon lopettanut ryyppäämisen ja panemisen. Pitää keksiä jotain muuta ajanvietettä :D.

    Toinen vaihtoehto on tilapäinen häiriö, kallistun ehkä sen puoleen ;)

    VastaaPoista
  3. Kuulostipa niin onnistuneelta päivältä kuin olla ja saattaa :) Sinustahan ihan pursuaa iloa ja energiaa.

    VastaaPoista
  4. No jo vain kuulostaa hyvältä ja sussa on muuten piirre josta meikäläinen erityisesti pitää ja se on toi aikataulujen arvostaminen. Mikään ei vituta niin paljon kuin tyyppi joka on sovitusta reilusti myöhässä ja sitten kuittaa kaiken pelkällä olan kohautuksella ilmoittamatta että myöhästyy. No, sellaisia tyyppejä en enää odottele sillä olen saanut tarpeekseni postaamisesta.

    VastaaPoista