Lukijat

perjantai 6. syyskuuta 2013

Tanssit aloitettu

Päätin ottaa kansalaisopiston kurssin lisäksi myös toisen tanssikurssin, joka alkoi eilen. 3 tuntia, todella vähähiilarinen dieetti päällä, oli haastavaa jaksaa, mutta jaksoin. Vedin tiukat perseenkuristustrikoot jumppahousujen alle ettei mun jättiperse teilaa naapuria kun se lähtee liikkeelle kun lantiota vähän hytkäyttää. No, siinä kävi sitten niin että mulla oli ihan helvetin kuuma. Hiki valui kuin saunassa, hävetti. Mä koitin unohtaa koko perseen. Yritin myös olla huomaamatta sitä grilliä mikä siitä nuorisoseurantalon ikkunasta näkyi. Vähän heikotti kun olen niin vähillä hiilareilla.

Mutta  oli kivaa, pääsin koskemaan miestä! Montaakin miestä! Yhden kanssa tuli oikein vartalokontakti kun piti niin tiukasti kiinni :). Joo, ne oli kaikki kuudenkympin ja kuoleman välistä, paitsi yks mun ikäinen, rengastettu yksilö. No, tanssimaan oppimaan mä sinne olen mennyt ja ekat kolme tuntia antoi siihen hyvän alkusysäyksen. Tykkäsin! Luulen että se näytti ajoittain jo ihan tanssimiselta! Perse huutaa hoosiannaa ja pohkeet kans. Mutta ei se mitään, hyvää kipuahan se vaan on.

Klamydiatestien tulokset tuli tänään (edelleen kissojen). Positiiviset. Uusi kuuri ja silleen. En jaksa.

Tänään on vituttanut niin moni asia, etten jaksa edes kirjottaa niitä kaikkia. Kuka niitä jaksais ees kuunnella ku en itekään jaksa.

Mutta painonpudotus on lähtenyt hyvin käyntiin, jes. Edes yksi asia sujuu, ainakin toistaiseksi.

7 kommenttia:

  1. Kuulostaa hyvältä,meinaan se tanssikurssi :).
    Kisujen juttu sitten ei oo yhtään mukavaa...sitkaassa on tauti :(.
    Toivottavasti uusi kuuri auttaa.
    Sinulle roppa kaupalla hyvää mieltä vaikeuksista huolimatta ja kisuille silityksiä.

    VastaaPoista
  2. Tanssikursseille iso peukku :)

    VastaaPoista
  3. Siinä on sitten partnerit tiukoilla kurssin edetessä ja onhan se varmasti aivan helvetin hyvä liikuntamuoto. Äläkä mollaa sitä persettäsi koska sulla on varmasti ihan hyvä perse.
    Sori muuten kun en ole poikkeillut, on tämä loppukesä ollut astetta kiireisempää aikaa.

    VastaaPoista
  4. Noo, Pepponen, sä et ookkaan nähnyt mun persettä. Se on jotain mikä karkottaa, tehokkaasti! Miehet ainakin. Mut nyt se pienenee ja siitä tulee hyvä :)

    VastaaPoista
  5. Naiset aina liioittelee perseensä kokoa joten en edelleenkään usko sua mutta tanssitreenit ovat kieltämättä hyväksi - oli se perse sitten minkä kokoinen tahansa.

    VastaaPoista
  6. Jos olis pokkaa niin laittaisin sen kuvan mikä mun perseestä on ikuistettu julkiseen mediaan niin et ihmettelis :D Noo, mut ei kai se sit sirkusfriikkiosastoa ole. Vielä oon sen jaksanut kantaa ihan ite onneks.

    VastaaPoista