Lukijat

sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Jepjep.

Vituikshan sekin meni sitten. Mä tarviin kuulemma jonkun jota hän ei ole. Aha. Mistäs se tietää millaisen miehen mä tarvitsen kun ei siitä juurikaan puhuttu. Mä ainakin koin että mä en tuntenut sitä vielä tippaakaan eikä se mua. Mutta fine. Olkoon niin sitten. Miks hitossa se halusi ne kakkostreffit sitten? No, ihan sama. Tai no ei oo.

Mitään yhteisiä mielenkiinnonkohteitakaan ei ollut. Tosin ei me kyllä puhuttu mielenkiinnonkohteista vielä ollenkaan.

Mutta ei sit. Ei sit ei.

Ehkä se oli sitten se mun epätoivo mikä huokui musta niin selkeästi ja kauas. (anonyymin kommentoijan sanoin)

EI! Mä olen ihana ja jos se ei sitä osannut nähdä niin se oli sen häviö. Puusilmä. Näin se vaan on. Mä olen hyvä, riittävä, rakastettava ja täydellinen sille oikeelle ihmiselle. Tälläkin kertaa tuli vedettyä tyhjä arpa.

7 kommenttia:

  1. Täsmälleen. Omapahan oli tappionsa ja muutenkin ihmetyttää nuo muutaman sekunnin psykiatrit jotka tietävät silmänräpäyksessä kaiken oleellisen tutustumatta ihmiseen. Perseestä koko äijä. Tai tumputtaja.Tai mutsinhakija.Tai satulanhaistelija. TAi meidän naapuri.

    Pipo pois silmiltä ja eteenpäin, sanon minä. Niin ja pusuja. Ja mystisiä kädenliikkeitä.Ja vieläkin mystisempiä kädenliikkeitä.

    VastaaPoista
  2. aika tylyä kyl, mut rehellistä. onko se sit hyvä vai huono. kyllä mäkin olen kakkostreffin miehiä. ja muutenkin jos tolleen netin kautta tapasitte, ei sitä ykkösellä välttämättä tiedä ja haluu varmistua hommasta.

    no et ollut kuitenkaan täysi pommi, ne jää siihen ekaan kertaan. ei vaan natsannut.

    VastaaPoista
  3. Mähän jäin ekaan kertaan. Keskiviikolle oli treffit sovittuna, mutta olettaisin niitten olevan nyt peruttu. Eli tästä voidaan päätellä sitten että mä olin pommi+, eli vähän parempi kuin tavallinen pommi joka hylätään treffien päätteeksi. Mä pääsin melkein tokille treffeille. Siistii.

    VastaaPoista
  4. how cool is that... ei kyllä se perseestä se jätkä sitten oli jos toisia viritteli mut feidas. homo.

    VastaaPoista
  5. Kiitti Anonyymi, sait melkein neljäsosahymyn mun huulille tossa homo-kohdassa :).

    (Ei mulla seksuaalivähemmistöjä vastaan sit mitään oo, onhan mun siskokin siihen osastoon kuuluva. )

    VastaaPoista
  6. Ei ollut mies sun arvoinen. Outoa toimintaa, ensin pyytää uusille treffeille ja sitten peruu. Sitoutumiskammoinen luuseri.

    -J-

    VastaaPoista
  7. Aika paskaa selittelyä kyllä, jos oli jo toisista treffeistä sovittukin. Mulle on kerran tullut pakit muutama tunti ennen sovittuja muistaakseni viidensiä treffejä, mutta sillä naisella oli kuitenkin rohkeutta sanoa, etten vaan kiinnosta tarpeeksi, eikä lähtenyt selittelemään mitään puolivillaista. Täydet pisteet hänelle siitä.

    Tällä kertaa ei natsannut, mutta se kerta tulee vielä!

    VastaaPoista