Lukijat

keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Sukua ja joululahjoja

Kuulin hämmentävän uutisen. Mun lapset olivat olleen mummolla, siis mun äidillä kylässä! Mutsin mies oli hakenut tytöt ja olivat harjoitelleet villasukan kutomista mummin kanssa. Olen kovin kovin yllättynyt. Mutsi on ehkä laajentanut mummouttaan veljen lapsista myös mun lapsiin. Jospa se koittaa paikata jotain niiden kautta, en tiedä. Ja joo, olen katkera. Mutta pääsen mä joskus siitä yli, ehkä, tai sitten en.

Tänään soittelin exälle joululahjoista. Keksin mielestäni älyttömän hyvän lahjan ja konsultoin exää. No, olivat myös meinanneet samaa lahjaa. No, ostetaan se sitten puoliksi, plääh. Ja se siitä kuningasidesta. Uusi kuningasidea siis pohdintaan. No, samalla sitten exä kertoi että ovat synnyttämässä. Ihquu. Sanoin puhelun loppuun että "pitäkää hauskaa" :). 

Mulla piti olla paljonkin mukamas asiaa, mutta nyt ei sitten näköjään irronnutkaan. Höh.

Muoks: Apua, apua! Esikoiseni on alkanut olee! Järkyttävää! *pyörtyy*

3 kommenttia:

  1. Isovanhemmat on kuitenkin tärkeitä. Jospa osaisi olla lasten kanssa "paremmin" kuin sun kanssa. Toivotaan niin!!!!
    Joululahjaksi me keksitään kyllä ihan varmana jotain Vielä Kivempaa, usko vaan.. ;)
    Kamalaa, oleen!! Samalla kauhistuttaa ja hymyilyttää...

    VastaaPoista
  2. Olen täällä ahminut useamman postauksen ja löytänyt kyllä itsellekkin niin tuttuja kipupisteitä. Edellisessä postauksessa mietein miten oman ex-miehen uusi vauva ärsytti, kadehdutti, katkeroitti ja jos vaikka mitä vaikkei mitään tunteita siihen suuntaan ei ole, että olisin itse halunnut sen vauvan hänelle pyöräyttää. Ja voi tätä mummoasiaa. Meillä on sama tilanne, mummoutta riittää vaan siskon lapselle ja omani saa huomiota sanoisinko noin muutaman vuoden välein. Olen sitten vaan tuumaillut ettei paskasta äidistä muututa unelmamummoksi. Mutta kyllä se suututtaa, suututtaa ihan mahdottoman paljon. Laitan kädet ristiin ja kiitän anopista ja hänen äidistään. Paikkaavat sen kolosen lapsen elämässä. Tulipas tästä nyt pitkä kommentti :D Kyllä se järkyttää kun oma vauva alkaa oleen. Missä vaiheessa ne sellaisia on oppineet :D

    VastaaPoista
  3. Tervetuloa Kiki lueskelemaan omitusta elämääni! "kiva" kuulla, etten ole yksin omituisten tuntemuksieni kanssa vaikkei ne järjellä selitettävissä olekaan :)

    VastaaPoista