Lukijat

torstai 20. helmikuuta 2014

Kelailija

Huh, suhteessa on päästy siihen vaiheeseen että sen kesto lasketaan jo päivissä, ei tunneissa :).

Puhutaan hirrrveesti, kolmansilla treffeillä existä ja luurangoista kaapissa. Ne oli vakavat treffit. Fakta on se, että Kelailija on eronnut kuukausi sitten. KUUKAUSI sitten, joo mä tiedän. Toi on ISO asia millä on ihan helvetisti vaikutusta kaikkeen. Kertoi paljon exästään ja eron syistä, mä kuuntelin. Sanoin että mulla olisi paljonkin sanottavaa ja mielipiteitä, mutta ei ole mun asia puuttua ja kertoa mielipiteitäni. Oli samaa mieltä. Toivottavasti saan pidettyä turpani kiinni jatkossakin. Sillä on kaksi pientä lasta jotka on joka toinen viikko sen luona. Kelailija on mua 5 vuotta nuorempi, ei siinä mitään kun en mäkään ihan ikäiseni ole.

Exänsä tietää musta, oli stalkannut facesta ja kysynyt Kelailijalta että kuka toi on. Selkeetä mustasukkaisuutta exän puolelta "Ai, ihan omakotitalossa asuu ja kaikkee". Onneks mulla on facessa paras kuva mitä musta on koskaan  otettu. Joo, mä tiedän, huono itseluottamus tämmösissä asioissa.

Mua huolettaa se, että en halua olla laastari sille. Olen sanonut sen suoraan, kertonut omasta laastaristani (Tyypistä) ja siitä miten se muhun vaikutti. Pitkä ja hyvä keskustelu syntyi aiheesta. Olen kertonut että mä pelkään ihan helvetisti sitä että satutan itseni. En mä tajua mistä se pelko nyt on tullut.

Kelailija kelailee ihan hirveesti, puhuu ihan hirveesti, asiaa ja asian vierestä, nippelitiedon mestari. Ääni on matala, hellä, pehmeä, rauhoittava. Kainalossa on hyvä kuunnella tarinoita ihan mistä tahansa ja olla silitettävänä. Katsoo pitkään syvälle silmiin ja sanoo "voi että mä tykkään susta". Phuuuuh, siinä kyllä heikommalla polvet notkahtaa ja pahasti. Kolmansilla treffeillä pohtii että mikä sana tulee tykkäämisen jälkeen. Mä sanoin että älä nyt helvetissä kolmansilla treffeillä tommosia kelaile, että sitä sanaa ei kyllä nyt tarvii kelailla! Hui helvetti! Se osaa puhua tunteistaan jopa paremmin kuin mä. Okei, mä osaan kyllä paremmin kirjottaa mun tunteista, osaan mä auttavasti puhuakin.

Kiinnittää huomiota mun sisustukseen, tai no, sen puutteeseen. Huumorilla "nipotti" että oonko ajatellut että vessassa vois olla vaikka vessapaperiteline ja käsipyyhekoukut. Vastasin että olen oikein onnellinen siitä että mulla on nykyään sisävessa ja kerroin vähän remppatarinoita. Osui semiarkaan paikkaan ja tuli huomaamaan sen myöhemmin, eikä varmaan enää uskalla kommentoida mun talon puutteita. No, mähän hain sitten eilen kotimatkalla koukut ja sen telineen (imukuppiversiot, ei jaksanut isompaan operaatioon ruveta) ja väänsin ne seinään. Ruuvasin myös repsottavan vetimen kiinni. Ei tartte mulle ruveta nipottamaan! Olishan se ne mulle laittanut kun on kätevä käsistään ihan työnsä puolestakin, mutta tyylilleni uskollisena sisuunnuin kohtalaisen kovasti ja hoidin itse homman. Äijä oli hieman yllättynyt seuraavana päivänä, hih :). Oppiipahan vähän että millainen olen ja millaista huumoria mulle kannattaa heittää :).

Viestejä lentelee päivän mittaan kymmeniä, välillä niin imelää siirappia että jos en olis itse osallisena niin laatta lentäis :D

Mä oon vähän paljon lääpälläni, tuntuu välillä aika kivalta, tosin huomasin olevani myös mustasukkainen, mikä ei ole kivaa kyllä... Kai se sit tarkottaa sitä että olen ihan menetetty tapaus.

Musta tuntuu että mä olen parisuhteessa, se suoraan sanottuna ahdistaa vähän.

Nyt tulee pakollinen 10 päivän tauko näkemisessä, tekee varmaan hyvää katsoa vähän etäämmältä asiaa.  WhatsApp on loistava keksintö, tosin mun kännykän näppäimistä lähtee värit... A, s, e, t, i o, ei ole heijastuksia vaan värit on tosiaan lähteneet. Vuoden vanha puhelin...


7 kommenttia:

  1. Hmmm... "a,s,e,t,i,o" ... "Esa, ota!" ? Seisoa, aito, iso, seota, otsasi...

    Ja taas totean, että facebookista on enemmän haittaa kuin hyötyä.

    VastaaPoista
  2. Nyt on nyt, jos tuntuu hyvältä, niin anna palaa.
    Eihän me kukaan tulevaisuudesta tiedetä, se onnistuu tai sitten ei. Ihan niinkun vanhemmatkin jutut!
    Go, girl, go! ♥ Nauti siirapista, nyt on ne alkufiilikset nyt ja se on Ihanaa ♥

    VastaaPoista
  3. kuulostaa niin pahalta tää juttu...

    VastaaPoista
  4. Anonyymi olis voinut vähän avata tuota kommenttiaan niin se olisi helpompi ymmärtää :).

    VastaaPoista
  5. Hei Puolinainen, Jos tuo anonyymi onkin se Kelailijan exä?!!!
    Sopis niin tuohon kommenttiin, mustasukkainenhan kuulosti olevan.

    -MUR-MUR-

    VastaaPoista
  6. no keissi kuulostaa suoraan jostain keissikirjasta. sä oot tietysti ihana ja äijä tuoreen eron jälkeen haluaa jonkun viereen, miljoona muutakin syytä mutta yks tietysti se että tahtoo näyttää eksälleen.

    etköhän sä tiedä mitä teet? vaikka ei näistä kirjoituksista se ilmene :D

    VastaaPoista
  7. Niin, kyllä mä faktat näen ihan selkeästi. Ja niistä on juteltu. Paljon.

    Tokihan tää kosahtaa jossain vaiheessa, onhan kyse kuitenkin mun elämästä. Enhän mä voi olla ihana kellekään silleen oikeesti ellei ole vain laastarin tarpeessa juuri eronneena.

    VastaaPoista