Lukijat

tiistai 4. maaliskuuta 2014

Fysioterapiassa

Mulla on noi kädet reistannut nyt koko alkuvuoden ja käväisin työterveystohtorilla ja sain lähetteen fysioterapiaan työantajan maksamana. 4 kertaa saan käydä. No, työpaikan kahvipöytäkeskustelujen perusteella varasin ajan sille paremman näköiselle raamikkaalle urokselle, vaikka hänellä onkin pidemmät jonot :D. Tänään hetkeni koitti vihdoin.

Oih, oli ihanaa päästä harteikkaan ja hyväntuoksuisen miehen rutistus ja puristeluotteeseen :). "Mä hoidan ensin tuota sun niskaa ja sitten pannaan....... kinesioteippiä". Mulla oli monessa kohtaa pokassa pitelemistä kun muistui mieleen kaikki härskiydet, joita työpaikan kahvipöydässä noista fyssarikäynneistä kerrotaan :D. Ihan asiallinen mies, mutta me naiset saadaan kyllä asialliset puheetkin käännettyä vaikka mimmoisiksi.

Mies hoiteli mua kolme varttia ja tuli siihen tulokseen että mun käsikivut on niskaperäisiä. Veteli mun päätä ja pyöritteli ja hiveli, paineli ja puristeli, rutisteli sylissään ja naksautteli. Kipupisteitä löytyi, tuntui hyyyyyväältä, melken liiankin :D. Veteli teipit selkään että muistuisi se ryhti välillä mieleen ja pääsin punaposkisena (veri lähti varmaan kiertämään päähän asti)  jakamaan kokemuksiani iltapäiväkahville :).

Vielä kolme kertaa tuota herkkua ;).

Kelailijan kanssa nähtiin eilen. Oli ihanaa :). Olen mennyttä tyttöä...

4 kommenttia:

  1. Saitteko asioita puhuttua siltä ruuhkautumiseltanne?
    Siis K:n kanssa, ei fysterpan... ai mullakin oli muinoin ihana terapeuttimies, joka rutisteli :) sitten se vaihtoi alaa... miksiköhän...

    VastaaPoista
  2. Puhuttiin me, mutta tilanne on nyt vaan se mikä se on ja tässä tarvitaan aikaa ja hermoja. Mä oon tunnetusti hyvähermoinen, heh... Kovasti pahoitteli että mä jouduin tämmöseen kakkaan mukaan. Mutta kyllä mä uskon että tästä vielä hyvä tulee :)

    VastaaPoista
  3. Voihan fyssari :-D Pakko myöntää, että naisvaltaisen alan kahvipöydissä on aika roisit jutut, joskus muistan jonkun miehen joutuneen poistumaan, kun meni jutut kuulemma liian härskeiksi..
    Malttia nyt vaan Herra Kelan kanssa (EI Anssi ;) ) sanoo se, jolla on aaiina niin hyvät ja kestävät hermot ;)

    VastaaPoista
  4. Miks mä oon aina joutunu vaan naisfysterpalle... höh

    Kivaa, että Kelailijan kans kulkee :)

    VastaaPoista