Lukijat

lauantai 4. lokakuuta 2014

Reipas minä!

Nyt on kyllä kehuttava että kyllä tää intervallijuoksentelu  kantaa hedelmää :). Lunttasin blogista että aloitin juoksentelun 9.9, eli alle kuukausi sitten. Silloin teki tiukkaa jaksaa juosta 2 minuuttia putkeen. No, nyt olen juossut 4 minuutin pyrähdyksiä ja kävelyä 5 minuuttia. Kahtena viime kertana olen juossut loppupätkän kotiin. Ekalla kerralla se oli 9 minuuttia ja tänään 15 minuuttia. 15 minuuttia JUOKSUA! Hyvä minä! Kyllä on kunto kasvanut huimasti! Ei ole enää semmoisia intervallin jälkeisiä hapenhaukkomiskohtauksiakaan vaan olen ilmeisesti oppinut hengittämäänkin paremmin/hapenottokyky on parantunut.

Tänään sain varauksen yhdestä pennustakin, hienoa. Sain myös vähän siivottuakin, heitin jopa 21.8 vanhaksi menneen täyden maitopurkin jääkaapista roskiin. Se maitopurkki jotenkin oudosti pullisteli, olis kyllä ehkä kannattanut testata että olisko se räjähtänyt jossain vaiheessa.  Ihan testimielessä vaan.  Jotenkin tuo siivoaminen ei ole ollut päällimmäisenä tehtävälistalla. Sen on aina voittanut urheilu,  kutominen, itkeminen ja pohdiskelu

Tästä ei tullutkaan niin huono päivä kuin mä luulin :)

3 kommenttia:

  1. Se on kuule Puolis semmonen juttu että sulla on parempi kunto kun meikäläisellä. Huomattavasti parempi joten sä sait mut pohtimaan että pitäiskö tehdä jotain...

    Pisteet sulle koska sä olet omistautunut asialle eikä se ole jäänyt pelkästään muutaman kerran jutuksi. Se on hieno homma.

    VastaaPoista
  2. Loistavaahan toi on, vaikkakin mahdollista ikävän asian kustannuksella. MUuta silti! Sä juokset!!

    VastaaPoista