Lukijat

keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Avantouintia ja uusi pää

Eilen tuli käytyä avannossa. Tai no, vähänhän se avanto oli suurenpuoleinen, mutta eiköhän se jossain vaiheessa jäädy. Työkavereitten kanssa käytiin ja kivaa oli! Oli kyllä niin lötkö ja rentoutunut olo ettei ihan hetkeen ole ollutkaan!

Tajusin että ensi viikonloppuna on isänpäivä, eli tytöt eivät tulekaan ja joudun viettämään viikonlopun yksin. Eli jos koittaisi vaikka nyt päästä baariin. Treffeille en ainakaan mene, eipä kukaan ole pyytänytkään. Profiilinkin suljin jo. Yksi kirjekaveri mulla on, mutta tuskin kovin kauaa jaksan kirjoitella kun ei tunnu johtavan edes syvällisempiin aiheisiinkaan kuin lehtien haravointi ja lumityöt.

Viikonloppuna pitää siivota ja pakata, kohta mennään!!! Hui!

Tänään pääsin myös kampaajalle ja nyt on kutrit värjätty ja leikattu :). Se on kyllä ihan parasta terapiaa! Ihanaa kun kampaaja muistaa että mitä on viimeksi juteltu (vaikka käynnistä olisi kuukausia)  ja jatketaan siitä että miten hommat on edistyneet sitten viime kerran. Miehet ja treffit ja remontit käytiin läpi siinä hiuksia väkertäessä. Ja se päähieronta! Ai hemmetti että se tuntuu niiiiiiiin hyvältä! Kyllä mä veikkaan että toi kampaajalla käynti on parempaa terapiaa kuin mikään psykologilla käynti, ainakin jos käy hyvällä kampaajalla. Ja mun on kyllä niiiiiin mulle sopiva että :)

Mii sou häpi :)

8 kommenttia:

  1. Mua ei saisi avantoon vaikka asella uhattaisiin, olkoonkin että tiedän sen tekevän hyvää verenkierrolle ja muutenkin mutta tämä kylmyyden vihaamiseni on sen verran totaalista että ennemmin kävelen nuotiossa kuin menen mihinkään ahtojäiden sekaan pulikoimaan.

    Toivottelen taas hyvää ja turvallista matkaa koska mua pelottaa mitä te Pearl'in (khihih) kanssa keksitte!
    Niin, ja olisit sä voinut laittaa kuvaa siitä uudesta päästäs...ties miten ne tshekit sitä pöllyttää... ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta sen jälkeen tulee niiiiin lämmin! Ihan oikeesti! 5 asteinen ulkoilmakin on kuin saunassa istuis! Muakin pelottaa mitä me Miss Pearlin kanssa keksitään :D

      Poista
  2. Kokeilin sitä, mutta on se mulle vähän ekstremeä. Avanto- tai kylmävesiuinti. Mutta hyvää se tekee!

    Ja pirskatti, unohin laittaa tänään kortin postiin. Onhan huomennakin vielä periaatteessa mahdollista, mutta käytäntö postissa on semmonen, että luvattuja toimitusaikoja ei noudateta.

    Semmoisen hieronnan jälkeen pitäs päästä uinailemaan jonnekin divaanille, eikä joutua lähteen meneen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Extremeä se kyllä on, seurassa ei niin haittaa, yksin ei varmaan tulis lähdettyä! Postiin ei kyllä kannata luottaa sitten pätkääkään!

      Poista
  3. Oon ihan samaa mieltä kampaajakäynnin terapeuttisesta vaikutuksesta. Varsinkin, jos on vielä mukava kampaaja, jonka kanssa voi jutella muustakin kuin säästä.
    Mä keskityn yleensä tuijottamaan lehteen tai kirjaan ja viestitän olemuksellani, että haluan olla rauhassa.

    Mä tuossa mietin ja katselin junamatkoja Prahaan. Kävi nimittäin mielessä, että mä lähden yllättämään teidät. Bussimatkalle yhteen suuntaan tulee hintaa huikeat 27 euroa. Nyt on kuitenkin kissa leikkauksen jälkeen toipilaana, niin en raaski jättää sitä tänne. Mä olisin nimittäin buukannut huoneen samasta hotellista (oletan, että se on edelleen se sama, josta silloin tänne postasit). No, joku toinen kerta sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hitonhitto! Se olis ollut aivan huikeeta!!! Hotelli on edelleen sama jos suunnitelmat muuttuu ;)

      Poista
    2. No Himpula!!!! Mietis nyt Simpukka uudestaan, jos Kummiskin onnistuis jollain konstilla. Olis aika Helmee.... ;)

      Poista
    3. Himpulan pimpula... Näin minäkin ajattelin.
      Minä pidän asian mielessä. Nyt täällä ovat veturikuskit lakossa, joten junailu olis hieman epävarmaa. Mutta nuo bussit kulkevat ja muistaakseni jotain 5,5 tuntia kesti se sivu. Ei siis ollenkaan mikään huono juttu.

      Poista