Lukijat

sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Mr Sixpack-siivous

Joo, tuli tehtyä pikkuisen parempi siivous. Mr S päätti tulla tutustumaan mun tiluksiin. Onneksi aikaa oli muutama päivä, tarvitsin joka hetken! Mr Sixpack-siivous on siis astetta syvällisempi jopa kuin joulusiivous. Sisälsi mm. uunipeltien hinkkaamisen teräsvillalla (mulla oli fiilis että haluaa kuitenkin laittaa jotain uunipeltiruokaa ja varauduin siihen). Tuli järjestettyä keittiön kaapit, pestyä roskiskaappi ja jääkaappi, pestyä kylppäri syvällisesti, kiillotettua vessapaperiteline jne. Joo, moni tekee nuo varmaan viikottain, mä en kun olen laiska ja inspiraatiovetoinen :D. Helmi piti mua pimeenä ja pakotti mut postaamaan aiheesta :D. Jouduin lämmittämäänkin ihan hulluna ettei vieras palellu :D

No, Mr S sitten tuli ja kyllä mua jännitti kun olen vähän epävarma näistä tiluksistani kun hänellä on niin paljon hienommat mestat. Alkajaiseksi hakkasi jäävallin mun rappusilta pois (ajattelin odotella kevättä). Lähdettiin kauppaan yhdessä ja mietittiin illan menu. Itsetehdyistä sämpylöistä kanahamppareita. Ool rait, millonkohan olin viimeksi leiponut sämpylöitä! Vuosia sitten... No, kauppaan siis... Olin tietysti valmistautunut maksamaan, koska oli mun emännöintivuoro, no, eihän se antanut! Herran jestas! Sämpylätaikina kohoamaan ja lenkille. Reipas lenkki otsalamppujen kera metsässä, ei pelottanut tällä kertaa :). Sämpylöistä tuli yllättävän hyviä, huh! Ja LUOJAN KIITOS olin hinkannut sen pellin!!! Mielessäni taputtelin itseäni selkään tyytyväisenä, kerrankin onnistuin ennakoimaan oikein! Olisin niiiiiiin hävennyt sitä teoriassa valkoista peltiä, joka käytännössä oli ihan musta. Leivinpaperiahan siinä päällä käytetään!

Saunomista, lumienkeleitä, hassuttelua, youtubea, noista aineksista koostui täydellinen ilta :). Youtubesta tuli Johanna Kurkelan Rakkauslaulu. Katsoi hellästi, hymyili ja veti tiukasti lähelle :).

Tänään toinen kävelylenkki hyytävässä viimassa, kotiin tultua teki lumityöt ihan oma-aloitteisesti, ihana mies :). Kiva päivä vietettiin yhdessä höpötellen kuin 12-vuotiaat :D. Juttujen taso, voi luoja miten huono, lapset häpeäis jos tietäis :D. Mutta meillä oli hauskaa ja se on pääasia!

Kotimatkalle lähdettyään sain n. 5 minuutin päästä jo viestiä, kaksi pusua <3. Ällöä, eikun ihanaa :D

6 kommenttia:

  1. Kurkela sucks, mutta muuten rules! ♥

    VastaaPoista
  2. Puolis, oletan että laitat kutsua sitten kun alkaa se rengastus? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tässä mikään rengastus ala! Lähi-itä kutsuu äijää keväällä puoleksi vuodeksi kuitenkin :(. Puoleen vuoteen sisältyy 3 viikkoa lomaa. Aika paha rasti

      Poista
    2. Sitä ennen? Johan te siihen mennessä olette olleet yhdessä jo monta kuukautta.

      Poista
  3. Emmäkään mitään vessapaperintelinettä jaksa hinkkailla yhtenään. Mutta tuohan oli hyvä, että sulla oli oikea syy tuohon hinkkaukseen - sellaisia tarvitaan aina, että saa kämpän vähän fiinimpään kuntoon :)
    Ja hei, puoli vuotta ei ole mitään - ja siinä välissä 3 viikkoa lomaa. Se menee heittämällä kun on Skype ja meilit ja puhelin..

    VastaaPoista