Lukijat

torstai 29. lokakuuta 2015

Keski-ikäistyvä vittupää

Olen löytänyt itsestäni keski-ikäistyvän vittupään. Hän tulee esille varsinkin työelämässä kun kokee tulleensa epäreilusti kohdelluksi tai hyväksikäytetyksi.

Olen aina ollut se kiltti työntekijä, joka tekee mukisematta muittenkin hommia, mukisee korkeintaan vain itsekseen ja tekee muitten hommat ensin ja sitten venyttää päiväänsä tehdäkseen omansa. No, eipä ole enää! Olen oppinut sanomaan EI! ja ai että se tuntuu hyvältä! Okei, en ehkä kerää suosituimmuuspisteitä, mutta eipä niillä ole mitään saanut ennenkään.

Vihdoin olen huomannut sen, että se saa tahtonsa läpi kuka eniten meteliä pitää ja olenkin sitä nyt opetellut, silleen hallitusti ja pinnan alla toki. Esimies saattaa olla hieman helisemässä välillä mun kanssa, mutta ei se mitään :). Pääasiassa oon ihan kiltti työntekijä kuitenkin.

Toinen uuden elämän viikko on menossa (taas)  ja ihan jees menee. Yritän tällä kertaa liikkua järjen rajoissa ja syödä tarpeeksi.Tää on vaan kovin kovin hidasta. Olen ostanut Uuden elämän alku - valmennuksen (vain 20 euroa ja siellä on ihan oikea ihminen taustalla) ja ai että kun on tehokas! Treeniliikkeet kotona ja nopeasti ja  aina jotain uutta niin ei pääse kyllästymään. Toissapäiväisestä treenistä vieläkin vatsalihakset kipeinä vaikka treeni kesti vain parisenkymmentä minuuttia.

Työpaikan kautta ollaan Jutan dieetillä, en ole tyytyväinen kyllä. Massatuotteita nuo Jutan dieetit. Itse pitää kyllä tietää vähän mitä syö ja tekee, ei ainakaan mulle toimisi muuten. Voi toki jollekin toimia, mutta jos painonpudotusryhmän ja painon ylläpitäjäryhmän ruokavalion ero on 50 grammaa kaurahiutaleita niin mielestäni se on kyllä todella vähän.

Mies tsemppaa mua kovasti tässä uudessa elämässäni :)

2 kommenttia:

  1. Voi mikä ihana yllätys, kun krapulassa tongin puhelimen suosikkeja ja avasin huvikseni sun blogin. Sä olet Puolis back! Aivan mahtavaa, että piristät päiviämme taas. Ikävä kuulla, että olet sairastunut . Asenteesi on hämmästyttävä! Se antaa voimaa myös muille <3.
    T, Terppuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä Terppuli krapulan selättämiseen :D. Kiva kun ilahduit jälleennäkemisestämme!

      Poista