Lukijat

sunnuntai 1. marraskuuta 2015

Ihana lämmin sunnuntaiaamu

Ai että mä rakastan viikonloppuaamuja! Olkkari on lämmin kun  loimotin hillittömät tulet eilen pönttöuunissa.HIljaisuus ympärillä, autojakaan ei vielä mene kun kaupat eivät ole auki (autot kuuluu ärsyttävästi sisälle). Kahvi kupissa, ihana koko kropan lihasjumi päällä, tuntee tehneensä hyvän jumpan eilen :).

Eilinen meni kirjanpidon parissa ja niin menee tämäkin "vapaa"päivä. Henkisesti helpottaa kun pääsen pikkuhiljaa ajantasalle, nyt menen jo toukokuussa, jeeee! Henkinen deadline on asetettu siihen kun mies tulee takaisin, eli kolme viikkoa aikaa enää.

Tervetuloa mun officeen! Mä niiiiiiin olisin himoinnut kuopuksen huonetta työhuoneeksi, joka olis ollut tässä olohuoneen vieressä, mutta ei halua kuulemma muuttaa yläkertaan vaikka remppaankin sinne toisenkin huoneen. Itseni sen verran hyvin tuntien en todellakaan tulisi senkään vertaa tekemään hommia jos matskut olisivat yläkerrassa ja se pitäisi lämmittää töiden tekemistä varten ensin :D. Joten kotitoimistoni saa olla olkkarissa. Kohta kylläkin siististi suljetuissa mapeissa työpöydällä


Sieltä pilkistää myös mun käsityöt, 4 sukkaa kesken, huoh... Milloihan sitä ehtisi...

2 kommenttia:

  1. Neljä sukkaa...... :-D
    Henkinen deadline on hyvä ja sähän oot jo puolessavälissä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, neljä erilaista paria... Mä innostun vähän liian nopeesti ja innostus ei oo sit kantanut parien loppuun asti. Ehheh :D

      Poista