Lukijat

maanantai 15. helmikuuta 2016

Pohdintaa

Mä en jaksa olla enää tämmöinen. Mä haluan olla rauhassa, en halua räplätä tinderiä, kysyä samoja kysymyksiä sataan kertaan eri miehiltä, en halua toivoa enkä pettyä enkä miettiä että mikä on minkäkin miehen tarkoitusperä. Miksi mun pitää toimia silleen mikä ei ole mulle hyväksi?

Yksi valioyksilö laittoi viestiä "Aamupanolle?" Ei jäänyt epäselväksi mikä oli hänen tarkoitusperänsä. Vastasin "Mä luulen että sulla se on kyllä aamukäteenveto :)". En mä yleensä noihin vastaa, mutta nyt tuli vastattua. Pena varmaan ilahtui kun sai vastauksen.

Mä tarvitsisin vähän mielenlujuutta. Mistähän mä sitä saisin? Mä päätän aina lopettaa, mutta en mä pysty kuitenkaan. Se on jotenkin niin koukuttavaa, sitä vaan odottaa että jos seuraava olisikin SE. Koska onhan NIITÄ siellä.

Olenhan mä ollut yksin ja osannut olla. Miksi mä en nyt osaa? Mä taidan tarvita vain laastaria. Tai jotain. Mun pitää ehkä järjestäytyä Saunamiehen lauteille eheytymään. Viimeksikin se auttoi Kelailijan jälkeen. Se ymmärtää surua kun on vaimonsa menettänyt vaikkei kovin hyvä puhumaan olekaan.

Mä taidan nyt kuitenkin yrittää jälleen kerran. Mä laitan Tinderin ja treffipalstan kiinni ja yritän pitää ne kiinni. Huomasin muuten huomattavan eron pk-seudun tindermiehissä ja oman paikkakuntani tindermiehissä. Pk-seudun hyväksi. Laatu laskee kuin lehmänhäntä mitä syvemmälle  Kymenlaaksoon tai Etelä-Karjalaan mennään. Varmaan naisissa sama juttu.


11 kommenttia:

  1. No eikö siellä treffipalstalla tuu samat miehet vastaan monta kertaa? En kyllä tiedä, mikä palsta se on, onko siellä nimimerkit ja voiko niitä vaihtaa... toisaalta vain olen kuullut, että kirjoitustyylistä sitten vaan pitää päätellä, että ton oon jo katsastanut.

    Sellanen Saunamies on kyllä hyvä olemassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulee tulee, mutta kun sinne voi tulla uusia ja se uusi voi just olla SE :D

      Poista
    2. Tinderistä luin vaan jonku lehtijutun, ja tulin siihen tulokseen, että se on just tuota. Krapulassa panettaa ja sieltä voi tilata helpotuksen ihan kotiovelle eikä maksa mitään.

      Poista
    3. Toimii ehkä naisille noin jos haluaa ottaa mitä sattuu olemaan tarjolla :D. Miehille en usko että toimii seksintoimituksessakaan :D

      Poista
  2. Repesin niin tolle aamukäteenvedolle. Helvetin hyvä!
    Tinder on paskaa täynnä. Tähän lopputulokseen oon tullu, kun kaverini keräilee mulle screenshoteina viikon helmet. Pettymys seuraa toistaan ja silti se roikkuu siellä vittuuntumassa ja masentumassa miessukupuolen idiotismista.En muista montako kertaa oon pyytäny eli käskeny sitä vaihtamaan foorumia, tuloksetta. Eli samat sanat sulle: kokeile vaik Happypancakea. Tai jotain. Tai sit sun täytyy pitää itses niin puuhakkaana, että miehille ei vaan oo aikaa. Sitten unohdat niiden kaipaamisen ja ehkä törmäät johonkin ihanaan, kun vähiten odottaa.
    T. Terppuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Edellisellä kierroksella kokeilin KAIKKI, siis prkl KAIKKI! Mä koitan nyt tuota puuhakkuusjuttua. Ei tästä perkele mitään muuten tuu.

      Poista
  3. Syy siihen ettei osaa olla yksin on se saatanan some-maailma! Näin on!!! Nyt pitää lakata runkkaamasta niitä laitteita ja runkata vain itseään! Pätee siskoihin ja veljiin.

    -Satu

    VastaaPoista
  4. Mä laitan säännöllisesti deittipalstat tauolle ja yhtä säännöllisesti otan ne jossain vaiheessa käyttöön....;D

    Toisaalta moni ihana suhde alkaa Tinderista - so I've heard. Ehkä siinä on enemmän kyse tunnetilasta: kun on itse hyvällä mielellä ja tyytyväinen elämäänsä myös ilman sitä täydellistä parisuhdetta, se näkyy myös ulospäin. Ja silloin vetää puoleensa lisää hyviä asioita....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä etten ole yksin tän ongelman kanssa :). Täällä meillä päin tindermiehet ei edes vastaa, joten mitään suhteita ei pääse muodostumaan. Mä koitan löytää sen tunnetilan ensin jotenkin.

      Poista
  5. Mun aikana (heti jääkauden jälkeen) ei Tinderiä vielä ollut vaan noi palstat lähinnä. Itse löysin miehen chätistä :)
    Mutta oltiinkin pitkään frendeinä ja vast amyöhemmin sitten syttyi. Sitä ennen piti sitetn pussata 865552 sammakkoa että tuo rinssi löytyi.
    Tunnistan tuon fiiliksen toisaalta, "pakko" tehdä jotain. Toisaalta, ethän sä mitään menetä etkä ketään vahingoita jos sä shoppailet. Kunhan saisit ne tunteet vaan hanskaan siten, että ei tulis pettymyksiä sitten.

    VastaaPoista